کد خبر : 206054
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

Infinix Zero Ultra با شارژ 180 واتی به زودی در هند عرضه می شود

Infinix Zero Ultra با شارژ 180 واتی به زودی در هند عرضه می شود

Infinix Zero Ultra که در ماه اکتبر رونمایی شد به زودی در هند عرضه خواهد شد. به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena این افشاگری از سوی خرده‌فروش آنلاین هندی Flipkart می‌آید، که یک صفحه تبلیغاتی در وب‌سایت خود ایجاد کرده است تا راه‌اندازی گوشی هوشمند در هند را اذیت کند. یکی از

Infinix Zero Ultra که در ماه اکتبر رونمایی شد به زودی در هند عرضه خواهد شد. به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena این افشاگری از سوی خرده‌فروش آنلاین هندی Flipkart می‌آید، که یک صفحه تبلیغاتی در وب‌سایت خود ایجاد کرده است تا راه‌اندازی گوشی هوشمند در هند را اذیت کند.

یکی از بزرگترین ویژگی های Infinix Zero Ultra سرعت شارژ آن است. این گوشی هوشمند از شارژ سیمی 180 واتی پشتیبانی می‌کند و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی سلول 8C آن با شارژر GaN در عرض 12 دقیقه از شارژ به 100 درصد می‌رسد.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته Infinix Zero Ultra، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در پشت است که با OIS عرضه می شود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی به آن ملحق شده است. برای سلفی و تماس های ویدیویی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی در سوراخ پانچ مرکزی صفحه نمایش 6.8 اینچی FullHD+ 120 هرتز خمیده AMOLED وجود دارد که در زیر آن یک خواننده اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک دارد.

Infinix Zero Ultra with 180W charging is launching soon in India

Infinix Zero Ultra به تراشه Dimensity 920 مجهز شده است، XOS 12 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این در رنگ‌های نقره‌ای Coslight و Genesis Noir معرفی شد و باید دید اینفینیکس هر دو رنگ را به هند خواهد آورد یا فقط یکی را.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها