دانلود زیرنویس فیلم Love After Love 2020 – بلو سابتايتل
دانلود زیرنویس فیلم Love After Love 2020 آن هوی، فیلمساز کهنه کار هنگ کنگی، یکی از دو دریافت کننده شیر طلای شغلی ونیز امسال در کنار تیلدا سوینتون، در آخرین درام تاریخی خود، عشق پس از عشق (دی یو لو ژیانگ) هنگ کنگ را به زندگی بسیار عالی و البته محدود می آورد. این سومین
دانلود زیرنویس فیلم Love After Love 2020 آن هوی، فیلمساز کهنه کار هنگ کنگی، یکی از دو دریافت کننده شیر طلای شغلی ونیز امسال در کنار تیلدا سوینتون، در آخرین درام تاریخی خود، عشق پس از عشق (دی یو لو ژیانگ) هنگ کنگ را به زندگی بسیار عالی و البته محدود می آورد. این سومین اقتباس فیلمساز کهنه کار موج نو هنگ کنگ از اثری از نویسنده چینی الاصل آیلین چانگ است که نوشته های او همچنین پایه ای برای فیلم عشق هوی در شهر سقوط کرده در سال های 1984 و 18 بهار 1997 و همچنین فیلم دیگری از دوسالانه بود. تاریخچه داستانی: هوس برنده شیر طلایی آنگ لی، احتیاط. علاوه بر هوی در راس کار، حضور ستاره فیلمبردار کریستوفر دویل، که به خاطر همکاریهایش با وونگ کار وای معروف است، و ریویچی ساکاموتو، آهنگساز برجسته (بازگشته، آخرین امپراتور) باید بیشتر به جلب توجه سینماگران در سراسر جهان کمک کند.
براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد
https://blue-subtitle.com/love-after-love-2020/
زیرنویس فیلم Love After Love 2020 عشق پس از عشق داستان Ge Weilong (ساندرا ما)، زن جوانی از شانگهای را روایت می کند که در آستان مادام لیانگ (فایه یو)، عمه بسیار ثروتمندترش که زندگی خوبی را در هنگ کنگ پیش از جنگ می گذراند، می آید. ویلونگ می خواهد در هنگ کنگ تحصیل کند اما پولی ندارد و امیدوار است عمه اش بتواند به او کمک کند.
با این حال، پدر وایلنگ و خاله لیانگ، خواهرش، شرایط خوبی ندارند، و دومی اظهار داشت که “با کمال میل هزینه تابوت او را پرداخت می کند” اما در غیر این صورت یک سنت به او نمی دهد. اینکه او همچنان دختر را قبول میکند، نشاندهنده هجوم ناگهانی و غیرعادی عشق خانوادگی یا ترحم عمومی برای یک زن جوان بیتجربه نیست، بلکه چیزی شومتر را پیشبینی میکند: مادام لیانگ – به این نام توجه کنید – ممکن است راهی ببیند که میتواند از داشتن این دختر سود ببرد. بانوی جوان زیبا و تا حدودی ساده لوح در خانواده اش که حداقل تا حدی با سخاوت آشنایان مرد ثروتمند زنده مانده است.
این نوع حدس و گمان درباره انگیزههای پشت تصمیمها و اقدامات اغلب غیرقابل توضیح شخصیتها و نیاز دائمی به خواندن بین سطرها، روش کلی فیلمنامهنویس وانگ آنی (پشیمانی همیشگی، ماه وسوسهانگیز) است که در اینجا داستان کوتاه چانگ Aloeswood Incense را اقتباس میکند: منقل اول. این یک نوع لایه بندی دوگانه ایجاد می کند.
سطح عشق پس از عشق داستانی به زیبایی تذهیب شده و تقریباً بیش از حد رسمی را در مورد غم و اندوه یک زن جوان ارائه می دهد که به نظر می رسد زیاد مطالعه نمی کند و بهای زیادی برای معصومیت و زودباوری خود می پردازد. مکانیک روایی این قشر مانند یک ملودرام کلاسیک با دسیسههای حیلهگر، انتظارات خنثیشده و عاشقانههای پیچیدهاش عمل میکند، حتی اگر لحن هوی بهجای ملودرام، خاموش و بهطور مطالعهشده باشد. با توجه به اینکه بقای خانواده لیانگ مستلزم حفظ ظاهر آنهاست، انتخاب منطقی است. به طرز متناقضی، دسترسی به حلقه درونی افراد ثروتمند شهر که برای تأمین هزینه های زندگی خود به آنها نیاز دارند، به شهرت آنها به عنوان یک قبیله به همان اندازه مرفه بستگی دارد.
مادام لیانگ اصرار میورزد: «همه چیز به روش بریتانیا انجام میشود»، که نشان میدهد او نه تنها با آنچه جامعه عالی هنگکنگ از مردم قبل از جنگ انتظار داشت، موافق است، بلکه هر کاری که انجام میدهند یک عمل است، یک ظاهر تحمیلی و خارجی است. به طور طبیعی برای مردم محلی ثروتمند نیست. هوی تضمین میکند که این ایده دارای رنگ طعنهآمیز تیرهای است زیرا افراد سفیدپوست در اینجا عملاً نامرئی هستند. تعداد معدودی که ما می بینیم راهبه یا متجاوز مست هستند، که هیچ کدام از آنها نمونه ای از برتری بریتانیایی را که خانواده لیانگ بخواهد دنبال کند، نشان نمی دهد. هوی هرگز از این واقعیت دوری نمیکند که افرادی که او به تصویر میکشد حداقل کمی نژادپرست، جنسیتگرا یا طبقهگرا هستند، اگرچه او آنها را قضاوت نمیکند، که این باعث میشود اظهارات گاه به گاه آنها ترسناکتر شود.
زیرنویس Love After Love 2020 لایه دوم روایت، که در زیر لایه اول مدفون است، نشان میدهد که چرا شخصیتها کاری را که انجام میدهند، انجام میدهند، حتی اگر لزوماً به صراحت به آن نپردازند. یکی از ایده های اصلی داستان این است که عشق واقعی یک فانتزی است، اما رضایت موقت کالایی قابل فروش است که برای بسیاری از خریداران، به اندازه کافی به آن نزدیک می شود.
در واقع، Love After Love عملاً تمام تعاملات انسانی را به عنوان یک سیستم مبادله اقتصادی میبیند – چرخ دندههای زشتی که در زیر دنیایی زیبا از اتاقهای نشیمن با خطوط ابریشمی و ابریشمی، باغهایی با چیدمان دقیق و مسیرهای عبوری بینظیر با مایلها بتکده سنگزنی میکنند. چراغ های شکل (صحبت از نورها: یکی از سکانس ها به طور خاص فیلم اصلی ژانگ ییمو را به یاد می آورد، فانوس قرمز را بلند کنید، که به طور مشابه به ورود یک زن جوان به خانه به دلایل اقتصادی نگاه می کرد که پس از آن خود را در دام می بیند).
آنچه ویلونگ از جهان و موقعیتهایی که با آن روبرو میشود، فوراً آشکار نیست و در واقع اگر چیزی برای انتقاد وجود داشته باشد، این است که او گاهی اوقات بیش از حد منفعل است و خواندن آن دشوار است. در حالی که او به آرامی به بازیچه ای برای نیازهای اخلاقی مشکوک مادام لیانگ تبدیل می شود و احتمالاً فاسد می شود، یک شخصیت راست قامت جدید وارد او می شود. با این حال، او یک حرفه ای باتجربه از این محیط به جای یک تازه وارد است. این جورج چیائو (ادی پنگ) است، یک بازیبازی خوشتیپ که پدرش ارث زیادی برای او باقی نمیگذارد (بنابراین او باید به فکر ازدواج با پول باشد). او بهقدری ویلونگ را دوست دارد که هرگز به او دروغ نمیگوید، که شخصیت او را کاملاً منحصربهفرد میکند. با این حال، ظلم دنیایی که در آن زندگی میکنند، ایجاب میکند که او به او بگوید که نمیتواند با او ازدواج کند، اگرچه میگوید میتواند او را خوشحال کند. از آنجایی که این یک ملودرام است، البته ویلونگ یکسره عاشق او می شود.
همانطور که قبلاً گفته شد، ظاهر بخش عمده ای از داستان است. چیزها باید آنقدر زیبا باشند که بتوانند به پوسیدگی ساختاری زیر آن منحرف شوند. موسیقی ساکاموتو، مانند لحن فیلم، تقریباً شبیه زمزمه است، به خصوص در اوایل، در حالی که دویل تمام آن شکوه را به خوبی به تصویر می کشد. او دوست دارد با نور بازی کند، مانند عکسی که در آن یک ظرف ویسکی روی میز که در آفتاب گرفتار شده، یک اتاق سایه را روشن می کند.
ژائو های، طراح تولید، که قبلاً با هوی روی قطعه دوره طلایی او در سال 2014 کار کرده بود، همچنین به طور کامل در اینجا کار می کند، همانطور که امی وادا، طراح لباس ژاپنی (کوروساوا ران، قهرمان ژانگ ییمو و خانه خنجرهای پرنده). صحنه ای نفس گیر وجود دارد که در آن مادام لیانگ، با عمامه سبز و بلوز تیره تزئین شده با گل های قرمز و سبز، در اتاقی کم نور با دیوارهای زرشکی و پر از مبلمان تیره و لاکی حرکت می کند. تنها پنجره نگاهی به گلهای قرمز و ساقههای سبز آنها در گلدانی روی طاقچه بیرون دارد. همه چیز آنقدر بافت جذاب و کاملاً هماهنگ با رنگ است که تقریباً تقلبی به نظر می رسد – که البته کاملاً نکته است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0