کد خبر : 197479
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

Redfall اجازه تعویض کاراکتر یا مشخصات مجدد در کمپین میانی را نمی دهد

Redfall اجازه تعویض کاراکتر یا مشخصات مجدد در کمپین میانی را نمی دهد

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي Arkane Austin تأیید می کند که بازیکنان Redfall نمی توانند کاراکترها را در اواسط کمپین یا مشخصات مجدد بدون شروع از اول عوض کنند. چیزهای زیادی باقی مانده است تا از بازی تیراندازی جدید Arkane Austin، Redfall، رونمایی شود. برای اکثر افراد، همیشه شبیه

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي Arkane Austin تأیید می کند که بازیکنان Redfall نمی توانند کاراکترها را در اواسط کمپین یا مشخصات مجدد بدون شروع از اول عوض کنند.

چیزهای زیادی باقی مانده است تا از بازی تیراندازی جدید Arkane Austin، Redfall، رونمایی شود. برای اکثر افراد، همیشه شبیه Left 4 Dead اما با خون آشام ها به نظر می رسید، البته البته با رویکرد منحصر به فرد خود. با این حال، با نزدیک شدن به انتشار Redfall در سال 2023، اطلاعات دقیق تری قطره قطره به اشتراک گذاشته می شود. یک مکاشفه جدید به ویژه جالب است. تأیید شده است که پیشرفت کاراکتر در Redfall محدود است، به این معنی که بازیکنان نمی‌توانند شخصیت‌ها را در اواسط کمپین عوض کنند، و همچنین نمی‌توانند دوباره مشخص کنند.

Redfall Won’t Allow Character Swaps or Re-Specs Mid-Campaign

مصاحبه IGN با کارگردان استودیوی Arkane Austin و مدیر خلاق Redfall، هاروی اسمیت، بینشی از تمرکز منحصر به فرد بر پیشرفت انفرادی که بازی co-op از آن استفاده خواهد کرد، ارائه کرد. بازیکنان Left 4 Dead با توانایی بازی برای جابجایی بین کاراکترها و مطابقت با آنها در طول کمپین آشنا هستند. با این حال، Redfall سیستم های پیشرفت بسیار دقیق تری برای شخصیت های خود دارد. به این ترتیب، بازیکنان Redfall با چه کسی بازی می کنند قفل می شوند.

اسمیت توضیح می دهد که اگر بازیکنان لیلا را به عنوان شخصیت خود انتخاب کنند، “از طریق ماموریت کمپین، ماموریت های جانبی، کل جریان بازی، تا پایان بازی به لیلا ملزم می شوند.” اگر بازیکنان بخواهند شخصیت دیگری را بازی کنند، می‌توانند، اما باید یک سیو جدید برای آن شخصیت شروع کنند و از ابتدای بازی با آنها پیشرفت کنند.

از این نظر Redfall کمتر شبیه Left 4 Dead و بیشتر شبیه Borderlands است. بازیکنان یک شخصیت را انتخاب می کنند و در طول بازی با آنها بازی می کنند و در حین پیشرفت، لوت به دست می آورند و توانایی های خود را شخصی سازی می کنند. با این حال، این نیز کاملاً صحیح نیست. اسمیت همچنین تایید می کند که هیچ مشخصات مجددی در Redfall وجود نخواهد داشت. به عبارت دیگر، اگر یک بازیکن لیلا قدرت های خود را دوست نداشته باشد و بخواهد آنها را تغییر دهد، باید با یک لیلا جدید از نو شروع کند. یک بازیکن معین ممکن است چندین لیلا در سطوح مختلف پیشرفت داشته باشد که هر کدام دارای قدرت های متفاوتی هستند.

به نظر می رسد که هدف Arkane ایجاد تعادل بین شخصیت های Left 4 Dead که هر کدام شخصیت و ظاهر خاص خود را دارند و Borderlands که در آن هر شخصیت مسیرهای پیشرفت گسترده خود را دارد، باشد. این پیشرفت طولانی مدت را می‌خواهد، اما همچنین می‌خواهد بازیکنان به جای اختصاص دادن به یک انتخاب واحد، شخصیت‌ها را عوض کنند.

تصمیم گیری آرکان مطمئناً جالب است. تصمیم مبنی بر عدم امکان تعویض شخصیت منطقی است، زیرا هر شخصیت مسیرهای پیشرفت خود را در Redfall دارد. بدون باز کردن قفل پیشرفت لازم، تغییر سطح به سطح آنها منطقی نیست. با این حال، اجازه ندادن به مشخصات مجدد عجیب است، و به نظر می رسد برای تشویق صرف زمان اضافی برای پخش مجدد محتوا طراحی شده است. شاید وضعیت بیش از آنچه به نظر می رسد وجود داشته باشد. چیزهای زیادی در مورد Redfall باقی مانده است که گفته شود.

Redfall در نیمه اول سال 2023 برای رایانه های شخصی و Xbox Series X/S منتشر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها