کد خبر : 202120
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

Skybound تایید کرد که 4 بازی به Xbox Game Pass می آیند

Skybound تایید کرد که 4 بازی به Xbox Game Pass می آیند

به گزارش خبر روز و به نقل از گیم تی پلی Skybound Games چهار عنوان جدید برای Xbox Game Pass را معرفی کرد که یکی از آنها انتشار روز اول این سرویس است. Skybound Games در ویدیوی جدیدی که در جریان نمایشگاه بازی توکیو منتشر شد، تایید کرد که چهار بازی خود برای Xbox Game

به گزارش خبر روز و به نقل از گیم تی پلی Skybound Games چهار عنوان جدید برای Xbox Game Pass را معرفی کرد که یکی از آنها انتشار روز اول این سرویس است.

Skybound Games در ویدیوی جدیدی که در جریان نمایشگاه بازی توکیو منتشر شد، تایید کرد که چهار بازی خود برای Xbox Game Pass عرضه می‌شوند. Xbox Game Pass به افزودن و حذف بازی‌ها به این سرویس محبوب ادامه می‌دهد، اما این اطلاعیه از SkyBound Games همچنین تأیید می‌کند که عنوان آینده پس از معرفی در اوایل این هفته، یک روز اول در این سرویس منتشر خواهد شد. سه بازی از چهار بازی اعلام شده برای Xbox Game Pass اواخر امسال به این سرویس عرضه می‌شوند، در حالی که عنوان روز اول تاریخ انتشار ندارد.

Skybound Confirms 4 Games Coming to Xbox Game Pass

Skybound Games سازنده و ناشر دو قسمت آخر بازی محبوب The Walking Dead: The Final Season است، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از عناوین اعلام شده امسال برای Xbox Game Pass، The Walking Dead: The Final است. فصل. Skybound Games پس از تعطیلی ناگهانی توسعه‌دهنده قبلی، TellTale Games در سال 2018، این پروژه را به عهده گرفت.

علاوه بر The Walking Dead: The Final Season، سه عنوان دیگر نیز در ویدیوی اعلامی منتشر شده در یوتیوب توسط حساب رسمی ایکس‌باکس، تایید شد که برای Xbox Game Pass محبوب عرضه می‌شوند. دو عنوان دیگر Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan و The Big Con هستند. هر دوی این بازی‌ها، بازی‌های مستقل و کوچک‌تر هستند، چیزی که Skybound Games با آن آشناست و پس از انتشار اولیه‌شان با استقبال مثبتی مواجه شد. علاوه بر این، بازی ای که روز اول برای Xbox Game Pass عرضه می شود Homestead Arcana است، یک بازی شبیه ساز زندگی کشاورزی. تاریخ انتشار این عنوان اعلام نشده است.

در حالی که Homestead Arcana تاریخ انتشار ندارد، وجود یک بازی دیگر در روز اول در Xbox Game Pass یک پیروزی برای اکثر گیمرها است. با توجه به اینکه بازی‌های مستقل در این سرویس چقدر خوب به نظر می‌رسند، سه عنوان دیگر نیز به خوبی در این سرویس قرار می‌گیرند. Immorality که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت در ماه آگوست به Game Pass آمد. همچنین عناوینی مانند Goat Simulator وجود دارند که از زمان حضور در این سرویس محبوبیت خود را افزایش داده اند. فراتر از بازی‌های مستقل، بسیاری از بازی‌های AAA نیز در حال توسعه هستند که به Game Pass می‌روند، مانند Soulslike Wo Long: Fallen Dynasty از Team Ninja.

با این اعلامیه، واضح است که مایکروسافت به دنبال آوردن هر چه بیشتر عناوین متنوع به Xbox Game Pass است. در حالی که Xbox Game Pass کتابخانه عناوین خود را اغلب به روز می کند، این سرویس به مشترکین اجازه می دهد عناوین جدیدی را امتحان کنند که ممکن است در گذشته امتحان نکرده باشند. این ممکن است فرصتی برای گیمرها باشد تا عناوین مستقل زیادی را تجربه کنند که در ابتدا به تعداد مخاطبان زیادی دسترسی نداشتند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها