کد خبر : 201724
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

Xbox Game Pass بازی جدید روز اول را برای نوامبر 2022 تأیید کرد

Xbox Game Pass بازی جدید روز اول را برای نوامبر 2022 تأیید کرد

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay مایکروسافت یک روز دیگر را تأیید می کند که یک بازی Xbox Game Pass امسال عرضه می شود و این عنوان در نوامبر 2022 منتشر می شود. مایکروسافت رسما تایید کرده است که انیمه تیراندازی سوم شخص Gungrave GORE به عنوان یک روز اول در تاریخ

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay مایکروسافت یک روز دیگر را تأیید می کند که یک بازی Xbox Game Pass امسال عرضه می شود و این عنوان در نوامبر 2022 منتشر می شود.

مایکروسافت رسما تایید کرده است که انیمه تیراندازی سوم شخص Gungrave GORE به عنوان یک روز اول در تاریخ 22 نوامبر برای Xbox Game Pass عرضه می شود. Game Pass در روز اول، اما اکنون طرفداران تأیید رسمی دارند که واقعاً چنین است.

Xbox Game Pass Confirms New Day One Game for November 2022

Gungrave GORE، برای افراد ناآشنا، دنباله ای بر بازی تیراندازی سوم شخص Gungrave در سال 2002 است. بازی اصلی Gungrave نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان به دست آورد، اما همچنان توانسته طرفداران خود را توسعه دهد و فرنچایزی را راه اندازی کند که شامل یک اقتباس رسمی از انیمه، یک دنباله بازی ویدیویی و حتی یک بازی VR است. Gungrave GORE اولین ورود به سری اصلی در این فرنچایز از زمان راه اندازی Gungrave Overdose در سال 2004 است، و کسانی که اشتراک Xbox Game Pass دارند می توانند بدون هزینه اضافی فراتر از هزینه اشتراک خود، آن را بازی کنند.

هنگامی که Gungrave GORE به عنوان یک بازی روز اول در 22 نوامبر به Xbox Game Pass بیاید، برای بازی در تمام پلتفرم های Game Pass در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که طرفداران این فرنچایز می توانند بازی را روی کنسول های ایکس باکس، رایانه شخصی یا حتی از طریق فضای ابری بازی کنند. بنابراین Gungrave GORE باید به راحتی در دسترس مشترکین Xbox Game Pass باشد تا بتوانند بدون در نظر گرفتن پلتفرم مورد نظر خود بازی کنند.

بازی‌های جدید Xbox Game Pass برای نوامبر 2022

  • Humankind (کنسول) – 4 نوامبر
  • Pentiment (ابر/کنسول/کامپیوتر) – 15 نوامبر
  • Gungrave GORE (ابر/کنسول/کامپیوتر) – 22 نوامبر
  • Warhammer 40,000: Darktide (PC) – 30 نوامبر

مایکروسافت هنوز لیست کامل بازی‌های جدیدی را که در نوامبر ۲۰۲۲ به Xbox Game Pass عرضه می‌شوند فاش نکرده است. بر اساس نحوه استفاده از اعلان‌های Xbox Game Pass، طرفداران باید تا نوامبر منتظر بمانند تا در واقع قبل از اینکه اطلاعات بیشتری کسب کنند. با این حال، اعلامیه‌های تاریخ انتشار قبلی، مشترکین را در چند بازی دیگر که در ماه نوامبر در کنار Gungrave GORE به Xbox Game Pass اضافه می‌شوند، نشان داده است.

این شامل پورت کنسول بازی استراتژی Humankind می شود که قرار است در تاریخ 4 نوامبر به عنوان یک بازی روز اول به مجموعه Xbox Game Pass ملحق شود. در همین حال، Pentiment در 15 نوامبر به Xbox Game Pass می آید. Pentiment، برای کسانی که ممکن است که با این بازی آشنا نیست، آخرین پروژه از Obsidian Entertainment است، استودیویی که روی بازی های انحصاری کنسول ایکس باکس مانند Grounded و Avowed نیز کار می کند.

از هم‌اکنون تا نوامبر، تعداد زیادی بازی روز دیگر Xbox Game Pass برای مشترکین وجود خواهد داشت. در واقع، بازی‌های جدید Xbox Game Pass زیادی در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند، بنابراین طرفداران نباید عناوین کمی برای بررسی داشته باشند.

Gungrave GORE در تاریخ 22 نوامبر برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X عرضه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها