کد خبر : 197693
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

Xbox Game Pass Ultimate بازی مسابقه ای را برای سپتامبر 2022 تایید کرد

Xbox Game Pass Ultimate بازی مسابقه ای را برای سپتامبر 2022 تایید کرد

Xbox Game Pass Ultimate اضافه شدن جدیدی را برای ماه سپتامبر تأیید می کند، زیرا یک بازی مسابقه ای غافلگیرکننده از طریق EA Play در دسترس خواهد بود. به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay ایکس باکس به طور مداوم بازی های جدیدی را به Xbox Game Pass اضافه می کند. یکی از

Xbox Game Pass Ultimate اضافه شدن جدیدی را برای ماه سپتامبر تأیید می کند، زیرا یک بازی مسابقه ای غافلگیرکننده از طریق EA Play در دسترس خواهد بود.

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay ایکس باکس به طور مداوم بازی های جدیدی را به Xbox Game Pass اضافه می کند. یکی از بزرگترین توسعه‌های کتابخانه Xbox Game Pass، همکاری مایکروسافت با Electronic Arts برای آوردن عناوین EA Play به سرویس اشتراک است. وقتی EA یک بازی را به EA Play اضافه می کند، برای مشترکین Xbox Game Pass Ultimate نیز باز می شود. عنوان دیگری را به لیست اضافه کنید، زیرا Electronic Arts تایید کرده است که بازی مسابقه ای GRID Legends به زودی برای EA Play و همچنین Xbox Game Pass Ultimate عرضه خواهد شد.

Xbox Game Pass Ultimate Confirms Racing Game for September 2022

در یک پست وبلاگی از طریق کانال خبری Xbox، EA تأیید کرد که GRID Legends به طور رسمی در EA Play و Xbox Game Pass Ultimate از اول سپتامبر عرضه خواهد شد. GRID Legends برای رایانه های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در دسترس خواهد بود. بازیکنان Xbox Game Pass Ultimate بر روی پلتفرم مورد نظر خود به بازی دسترسی خواهند داشت. با این حال، بازیکنان رایانه شخصی یک گزینه اضافی دارند، زیرا EA Play نیز با اشتراک PC Game Pass همراه است.

برای کسانی که ناآشنا هستند، GRID Legends یک مسابقه‌دهنده سیم‌کارت قابل دسترسی‌تر را ارائه می‌کند که طیف متنوعی از وسایل نقلیه و تجربه‌های رانندگی در جاده را ارائه می‌دهد. دارای بیش از 100 وسیله نقلیه برای سوار شدن در پشت فرمان، و همچنین بیش از 130 مسیر برای رانندگی از سراسر جهان است. همچنین دارای حالت منحصر به فرد Live-Action Driven to Glory، و همچنین پشتیبانی قوی از چند نفره با حداکثر 21 دوست است.

Xbox Game Pass در حال حاضر مجموعه‌ای سالم از بازی‌های مسابقه‌ای را برای مشترکین در دسترس دارد، اگرچه GRID Legends تجربه‌ای جدید و چیزی متفاوت از آنچه قبلاً در دسترس است ارائه می‌کند. بازی هایی مانند Forza Horizon 4، DIRT 5 و Wreckfest در حال حاضر در Xbox Game Pass گنجانده شده اند. EA Play همچنین دارای عناوین مسابقه ای قوی است، از جمله نیم دوجین بازی Need for Speed ​​و Burnout Paradise Remastered. نیازی به گفتن نیست که طرفداران مسابقه در EA Play و Xbox Game Pass باید احساس خرابکاری کنند.

این فقط طرفداران بازی های مسابقه ای نیستند که به خاطر محتوای موجود در Xbox Game Pass غافلگیر شوند. در حال حاضر هشت بازی مختلف برای Xbox Game Pass در ماه سپتامبر اعلام شده است. GRID Legends در تاریخ 1 سپتامبر و به دنبال آن Disney Dreamlight Valley و Train Sim World 3 در 7 سپتامبر عرضه می شوند. پس از آن نسخه نسل بعدی Outer Wilds، Beacon Pines، Slime Rancher 2، انتشار کامل Grounded و Moonscars عرضه خواهد شد. . این باید مشترکان را مشغول نگه دارد.

GRID Legends به طور رسمی در EA Play و Xbox Game Pass Ultimate در تاریخ 1 سپتامبر عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که اگرچه GRID Legends برای PC Game Pass در دسترس خواهد بود، اما برای اشتراک استاندارد روی کنسول در دسترس نخواهد بود. طرفداران بازی های مسابقه ای کنسولی برای دسترسی به EA Play و Grid Legends باید به Xbox Game Pass Ultimate ارتقاء دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها