کد خبر : 197244
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

دانلود زیرنویس سریال The Legend of Hao Lan 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Legend of Hao Lan 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Legend of Hao Lan 2019 افسانه هاولان یک مجموعه تلویزیونی چینی محصول سال ۲۰۱۹ با بازی وو جینیان، مائو زیجون و نی یوان است. از 19 ژانویه تا 24 مارس 2019 از iQiyi پخش شد و یکی از مورد انتظارترین درام های تلویزیونی سال بود. زیرنویس سریال The Legend of Hao

دانلود زیرنویس سریال The Legend of Hao Lan 2019 افسانه هاولان یک مجموعه تلویزیونی چینی محصول سال ۲۰۱۹ با بازی وو جینیان، مائو زیجون و نی یوان است. از 19 ژانویه تا 24 مارس 2019 از iQiyi پخش شد و یکی از مورد انتظارترین درام های تلویزیونی سال بود.

Beauty Hao Lan (2019)

زیرنویس سریال The Legend of Hao Lan 2019 داستان سریال در دوره ایالت های متخاصم (قرن 3 قبل از میلاد) می گذرد و داستان ظهور لی هاولان برای تبدیل شدن به امپراتور دواگر است.

دانلود زیرنویس سریال افسانه هاولان لی هاولان که توسط خانواده و عشق اولش خیانت شده است، در ابتدای سریال در شرایط ناامیدکننده ای قرار می گیرد. پدرش، لی هه، سانسور کننده ایالتی، ازدواج بین او و یو پینگ مسن تر، که با همسران دیگرش به طرز وحشیانه ای رفتار می کند، ترتیب می دهد. هنگامی که او سعی می کند با التماس از اولین عشق خود، شاهزاده جیائو، از این سرنوشت دور شود، نامادری لی هائولان، گائو مین، دستور می دهد او را بکشند و به رودخانه بیندازند. لی هاولان که فقط به طور تصادفی زنده می ماند، از لبه مرگ برمی گردد تا شهرت خود را در هم شکسته کشف کند، زیرا گائو مین این شایعه را منتشر کرد که لی هاولان با فرار با یک غریبه برای توضیح ناپدید شدن دختر، خانواده را شرمنده کرد. مادر لی هاولان، وانگ وانر، صیغه ای پست، از غم و اندوه از سرنوشت نامعلوم دخترش دیوانه شده است. گائو مین دستور قتل مادر لی هاولان را صادر می کند و لی هاولان را به بردگی می فروشد، درست همانطور که لی هاولان شاهد ازدواج معشوقش با خواهر کوچکش لی شییو است.

Beauty Hao Lan (2019)

زیرنویس The Legend of Hao Lan 2019 لی هاولان که از همدستی همگان غافلگیر شده و قادر به بازگشت به خانه نیست، عهد می‌کند که هرگز در زندگی‌اش برای چیز دیگری التماس نخواهد کرد، زیرا سعی می‌کند راه خود را از شرایط سقوط کرده‌اش بیرون بیاورد و انتقام مرگ مادرش و اشتباهات انجام شده را بگیرد. به او. تاجر مکر لو بووی لی هاولان را می خرد و به سرنوشت این دختر باهوش و غیرعادی علاقه مند می شود. آنها با هم یک شراکت بعید تشکیل می دهند زیرا هر دو شروع به بالا رفتن از نردبان قدرت می کنند.

زیرنویس سریال افسانه هاولان از طریق نفوذ لو بووی، لی هائولان وارد دربار امپراتوری ژائو می شود و با یینگ یرن، شاهزاده اسیر شین، مسابقه می دهد. زمانی که «کین» و «ژائو» وارد جنگ می‌شوند، ممکن است توازن قوا به هم بخورد و لی هاولان در راس آن قرار گیرد.

Beauty Hao Lan (TV Series 2019) - IMDb

زیرنویس افسانه هاولان در ابتدا قرار بود این سریال 63 قسمت باشد، اما قسمت شصت و سوم و آخر به دلیل عدم دقت تاریخی قطع شد. فینال جدید یک صداپیشگی روایت شده در پایان قسمت 62 است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها