کد خبر : 204062
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

دانلود زیرنویس فیلم Incroyable mais vrai 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Incroyable mais vrai 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Incroyable mais vrai 2022 با ارائه یک کمدی کالتی کم‌فیل و مفهومی دیگر که فقط می‌توانست از مغزی به‌هیچ‌وجه سرگردان مانند مغز خودش بیرون بیاید، «شگفت‌انگیز اما واقعی» کوئنتین دوپیو (Incroyable mais vrai) افزوده‌ای ارزشمند به مجموعه‌ای است که با هر فیلم عجیب‌تر می‌شود. کارگردان را آنقدر به میدان چپ برد که

دانلود زیرنویس فیلم Incroyable mais vrai 2022 با ارائه یک کمدی کالتی کم‌فیل و مفهومی دیگر که فقط می‌توانست از مغزی به‌هیچ‌وجه سرگردان مانند مغز خودش بیرون بیاید، «شگفت‌انگیز اما واقعی» کوئنتین دوپیو (Incroyable mais vrai) افزوده‌ای ارزشمند به مجموعه‌ای است که با هر فیلم عجیب‌تر می‌شود. کارگردان را آنقدر به میدان چپ برد که عملاً تا به حال یک میدان توپ دیگر ساخته است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Incroyable mais vrai 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Incroyable mais vrai 2022 در واقع، با 9 ویژگی در مدت کمی بیش از ده سال، نویسنده نماد شکن، که با نام دی جی موسیقی الکترونیک آقای اویزو نیز نامیده می شود (مثل oiseau، که در زبان فرانسوی به معنای پرنده است)، یک ژانر فرعی ایجاد کرده است که در جایی بین این دو قرار می گیرد. فیلم‌های سورئالیستی، علمی تخیلی و بهره‌برداری از فروشگاه‌های سکه‌ای ساخته شده با B بزرگ. آنها حتی زمانی که دقیقاً کار نمی کنند لذت بخش هستند.

فیلم‌های دوپیو همچنین دارای زمان‌های کوتاه و پرده‌های سوم مختصر هستند که به‌طور کامل محقق نشده‌اند، گویی او مفهومی کاملاً جدید را بدون فکر کردن به آن رها کرده است. این موضوع کم و بیش در مورد Incredible But True صدق می‌کند، برداشتی هوشمندانه و گاهی خنده‌دار از فرانسوی‌های میانسال که چشمه‌های جوانی را به روش‌هایی که هرگز در خواب هم نمی‌بینید پیدا می‌کنند و سپس بهای میل خود را برای جوان ماندن ابدی می‌پردازند. و خوب آویزان شد

دانلود زیرنویس فیلم باور نکردنی اما واقعی 2022 همه چیز در ابتدا طبیعی به نظر می رسد – اگر چنین چیزی در یک فیلم دوپیو امکان پذیر باشد، که اینطور نیست – برای زوج 40 تا 50 ساله آلن (آلن چابات) و ماری (لئا دراکر) که از یک خانه آینده دیدن می کنند. حومه‌های دور پاریس و بلافاصله تصمیم می‌گیرند آن را ربودند، حتی اگر لزوماً نیازی به سرمایه‌گذاری در املاک جدید نداشته باشند.

زیرنویس فیلم Incroyable mais vrai 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Incroyable mais vrai 2022 به زودی متوجه می‌شویم که چرا: خانه، که ساختاری مدرنیستی با سلیقه با حیاط خلوت بزرگ است، یک ویژگی بسیار خاص دارد. اسمش را ماشین زمان بگذارید، یا یک نوع گرداب سفر در زمان که در آن از دریچه ای در زیرزمین پایین می روید و سه روز از زندگی خود را تعطیل می کنید، در حالی که 12 ساعت جلوتر حرکت می کنید.

پیروی از آن کمی دشوار است، اما نه خیلی زیاد، و ماری به سرعت به ایده پیری زدایی معتاد می‌شود، در حالی که آلن ناامیدانه از کناری تماشا می‌کند و خطر از دست دادن طولانی‌مدت خود را دارد. شریک در روند.

زیرنویس فیلم باور نکردنی اما واقعی 2022 اما این همه چیز نیست. رئیس و دوست خوب آلن، ژارارد (بنوئیت ماگیمل بداخلاق) یک شب با دوست دختر کوچکترش، ژان (آنایس دموستیه بلوند سفید رنگ شده) برای شام حاضر می شود و زمانی که قهوه سرو می شود، راز خود را فاش می کند: او خورده است. یک “آلت الکترونیکی” کاملاً جدید که در ژاپن نصب شده است. اکنون ممکن است تعجب کنید که این چیست، و اگرچه ما هرگز خود دستگاه را نمی بینیم، اما توضیحات دقیق کافی ارائه شده است تا بفهمیم که این نوعی فالوس هوشمند مصنوعی است که از راه دور توسط یک برنامه در آیفون شما کار می کند.

ژرارد شرمنده است که آن را برای جایگزینی واقعی قرار داده است و به نظر می رسد ژان از نتایج راضی است. اما مانند سوء استفاده ماری از پدیده سفر در زمان در خانه‌اش، تمایل ژرار برای مرد بودن و همیشه عواقب بدی در پی خواهد داشت.

زیرنویس Incroyable mais vrai 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس باور نکردنی اما واقعی 2022 باور نکردنی اما درست اساساً یک تمثیل سورئال در مورد افرادی است که می‌خواهند ساعت بیولوژیکی خود را متوقف یا معکوس کنند و تلاش خود را برای این کار انجام دهند. چیزی که آن را بسیار سرگرم کننده و قطعاً در نقاطی خنده دار می کند، این است که Dupieux چگونه واقع بینانه وقایع را به تصویر می کشد و چیزهای عجیب و غریب را حداقل برای شخصیت های اصلی به چیزی کاملاً معتبر تبدیل می کند. ما هرگز در صداقت اعمال آنها شک نمی کنیم، که باعث می شود چیزها را حتی زمانی که نمی توانند درست باشند باور کنیم.

این روشی است که کارگردان در بهترین آثارش به خوبی از آن استفاده کرده است (2010 رابر، کمدی ترسناک پوست گوزن و کمدی رفیق فک پایین)، و برای بیشتر این فیلم کار می کند – تا زمانی که احساس کنید او کاملا نمی داند. چگونه آن را به پایان برسانیم، با آخرین حلقه که عمدتاً از سکانس‌های مونتاژ پشت سر هم تشکیل شده است، گویی داستان در حال پیشروی سریع است.

با این حال، این واقعاً جذابیت فیلم را از بین نمی‌برد، و دوپیو برای مخالفت با اصل سینمای فرانسه که به جای چیزی بدیع، سرزنده و کمی پوچ، مبتنی بر تظاهر یا شایستگی است، شایسته تقدیر است (خوب، بسیار چرند).

زیرنویس فیلم باور نکردنی اما واقعی 2022 - بلو سابتايتل

در حال حاضر او روشی را به کمال رسانده است که او را مجبور می کند همه کارها را به تنهایی انجام دهد، با دوپیو برای نویسندگی، کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین، در حالی که به بودجه کم پایبند است که به راحتی می تواند حداقل یک فیلم را در سال حذف کند. او در این مرحله واقعاً یک گروه تک نفره است و Incredible But True یکی دیگر از موارد خوب است که او با ضربان طبل خودش حرکت می کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها