کد خبر : 204068
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶

دانلود زیرنویس فیلم The Area 51 Incident 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Area 51 Incident 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Area 51 Incident 2022 زیرنویس فیلم ترسناک حادثه منطقه 51 یک راز تاریک را در خود جای داده است. یک کرم چاله در 50 سال گذشته تقویت شده است. موجودات بیگانه فرار می کنند و از تأسیسات غلبه می کنند، بازماندگان به یک پناهگاه هسته ای پناه می برند، اما خیلی

دانلود زیرنویس فیلم The Area 51 Incident 2022 زیرنویس فیلم ترسناک حادثه منطقه 51 یک راز تاریک را در خود جای داده است. یک کرم چاله در 50 سال گذشته تقویت شده است. موجودات بیگانه فرار می کنند و از تأسیسات غلبه می کنند، بازماندگان به یک پناهگاه هسته ای پناه می برند، اما خیلی زود مهاجمان بیگانه راه خود را به داخل باز کرده اند. آیا بازماندگان می توانند تا رسیدن ارتش از موجودات دوام بیاورند؟

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم The Area 51 Incident 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم The Area 51 Incident 2022 کارگردان Rhys Frake-Waterfield نامی است که باید تماشا کرد. در مجموعه اخیر فیلم‌های آینده‌ام، دو عنوان فیلم دریافت کردم که آقای فریک واترفیلد آن‌ها را به نام «درخت قاتل» نامید. و در حالی که هر دو فیلم اندکی از وسط ضایعات رنج می برند، هر دوی آنها بیشتر از جای دیگر چنین کاستی هایی را جبران می کنند.

زیرنویس فیلم The Area 51 Incident 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Area 51 Incident 2022 فریک-واترفیلد مانند درخت قاتل خود موفق می‌شود یک مفهوم بودجه بزرگ را با بودجه‌ای کمتر ارائه کند و همچنان آن را به کار ببرد. در ابتدا به نظر می‌رسد و احساس می‌شود که یک سرباز STARSHIP TROOPERS با ارزش‌های تولیدی Seventies DOCTOR WHO خواهد بود، قبل از اینکه کاراکترهای کلیدی ما را در پناهگاهی دور از تهاجم بیگانه‌ها از مقیاس بزرگ‌تر به صمیمی‌تر تغییر دهیم.

زیرنویس فیلم حادثه منطقه 51 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم حادثه منطقه 51 2022 این به اعتبار فیلم است که در تماشای آن اصرار کردم – لینک نمایشگر ارائه شده برای بازی در Vimeo بود، و پسر، مانند هر نیم دقیقه، Vimeo اشکال داشت و بافر می‌شد – و من خوشحالم که این کار را انجام دادم، باز هم کارگردان ثابت می کند که بدون توجه به ژانر و بودجه ای که در اختیارش قرار می دهد، در تحویل کالاها مهارت دارد. چیزی در مورد فیلمسازی مطمئن و سبک او وجود دارد که او را به عنوان یک نام برای تماشا مشخص می کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها