کد خبر : 2539
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در آذربایجان غربی برگزار شد

آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در آذربایجان غربی برگزار شد

ایرانی معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد:تعداد ۸۶۰ نفر داوطلب استخدامی نهضت سوادآموزی و مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در آذربایجان غربی در این آزمون شرکت کردند. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای رعایت فاصله اجتماعی و سهولت شرکت

آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در آذربایجان غربی برگزار شد

ایرانی معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد:تعداد ۸۶۰ نفر داوطلب استخدامی نهضت سوادآموزی و مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در آذربایجان غربی در این آزمون شرکت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای رعایت فاصله اجتماعی و سهولت شرکت افراد در این آزمون سه حوزه آزمونی شامل شهرستانهای ارومیه، خوی و میاندواب در نظر گرفته شد.

ایرانی ادامه داد:در حوزه میاندوآب که کلیه شهرهای جنوب استان را تحت پوشش قرار می داد ۴۲۸ داوطلب شامل ۳۶۴ نفر زن ۶۷ نفر مرد و در حوزه خوی که کلیه شهرهای شمال استان را شامل می‌شد، ۳۲۱ داوطلب شامل ۲۶۵ نفر مرد و ۵۶ زن و در حوزه ارومیه شهرستانهای ارومیه اشنویه و نقدی را شامل می‌شد ۱۱۱ نفر داوطلب شامل ۸۳ زن و ۲۸ مرد در این آزمون شرکت کردند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی اظهار کرد:رعایت کامل فاصله اجتماعی رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، تقدیم ماسک به داوطلبان، گندزدایی محل آزمون قبل و بعد از آزمون عدم اخذ اثر انگشت در تمام مراحل آزمون از اقدامات دیگر بهداشتی در دستور کار اجرای این آزمون بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها