کد خبر : 2609
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در ایلام برگزار شد

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در ایلام برگزار شد

 رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری آزمون استخدامیِ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی در استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد. «سید غلامرضا حسینی » در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آزمون استخدامیِ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی امروز با حضور   ۱۴۴   داوطلب در استان ایلام برگزار

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در ایلام برگزار شد

 رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری آزمون استخدامیِ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی در استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

«سید غلامرضا حسینی » در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آزمون استخدامیِ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی امروز با حضور   ۱۴۴   داوطلب در استان ایلام برگزار شد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌های استخدامی گفت: بر همین اساس و با هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش این ازمون  به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و رئیس واحد ایلام با بیان اینکه این آزمون در یک حوزه در مرکز استان برگزار شد، از همکاری استانداری، ستاد مقابله با کرونای استان،  اداره کل امورش و پروش، معاونت نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و  شرکت توزیع برق استان در برگزاری این آزمون قدردانی کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها