کد خبر : 2581
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در کرمانشاه برگزار شد

آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در کرمانشاه برگزار شد

 آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، امروز( اول مرداد) توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در کرمانشاه برگزار شد. مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در استان کرمانشاه مجری برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی بود، گفت: آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و

آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در کرمانشاه برگزار شد 

 آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، امروز( اول مرداد) توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در کرمانشاه برگزار شد.

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در استان کرمانشاه مجری برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی بود، گفت: آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در استان کرمانشاه  توسط جهاد دانشگاهی و در محل دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار  شد.

یزدان پناه  گفت:  ۵۳۱ نفر در استان کرمانشاه در این آزمون که بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد، شرکت کردند که ۱۰۰ نفر آنها آقا و بقیه خانم بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تقدیر از همکاری جهاددانشگاهی در برپایی این آزمون، ادامه داد: تلاش شد این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی تصریح کرد: در راستای  جلوگیری از تجمع شرکت‌کنندگان مقابل حوزه برگزاری آزمون، درب‌های حوزه یک ساعت قبل به روی شرکت‌کنندگان باز شد و استفاده از ماسک نیز برای شرکت کنندگان در طول برگزاری آزمون اجباری بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها