کد خبر : 2496
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳

آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سواد آموزی در قزوین برگزار شد

آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سواد آموزی در قزوین برگزار شد

 مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: ۷۰ نفر از هم استانی‌ها در آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی با یکدیگر رقابت کردند. محمد فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان

آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سواد آموزی در قزوین برگزار شد

 مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: ۷۰ نفر از هم استانی‌ها در آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی با یکدیگر رقابت کردند.

محمد فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی با همکاری جهاد دانشگاهی صبح جمعه یکم مرداد در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این آزمون بر اساس قانون الحاق یک تبصره به ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ است.

وی ادامه داد: در استان قزوین ۷۰ نفر در این آزمون شرکت کردند که هفت نفر آقا و ۶۳ نفر خانم هستند؛ افراد شرکت کننده اگر با پاسخ دادن به ۵۰ درصد سوالات حد نصاب لازم را کسب کنند در این آزمون پذیرفته خواهند شد و پس از طی یک دوره یک ساله آموزشی و قبولی در آزمون به استخدام آموزش و پرورش درآمده و مشغول به کار خواهند شد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: طرح امین فعالیتی است که در راستای فعالیت‌های تربیتی و توسط طلاب حوزه‌های علمیه در مدارس اجرایی می‌شود و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خاص متناسب با سن دانش آموزان اجرا می‌شود و مربیان نیز مسائل تربیتی و آموزشی و احکام را به دانش آموزان آموزش می‌دهند، افرادی که در این طرح فعالیت و شرایط استخدام را داشتند امروز در آزمون حضور دارند.

وی تصریح کرد: معلمان قرآنی پس از نوروز ۱۴۰۰ برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند، در ابتدا مقرر شده بود آزمون ۱۸ تیر برگزار شود ولی به دلیل تأخیر، امروز و همزمان با آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سواد آموزی برگزار شد؛ این معلمان اغلب حافظ و قاری قرآن کریم هستند و توانمندی لازم را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه منابع انسانی در تلاش هستیم افرادی که جذب می‌شوند در حوزه تخصصی خود توانمند باشند و معلمان قرآنی این شرایط را دارند، پس از استخدام طی ۲ ترم دوره آموزشی بدو استخدام برگزار می‌شود.

فیروزی در پایان گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری نیروهای جوان وارد آموزش و پرورش خواهند شد؛ هرچه منابع انسانی قوی‌تر باشد دانش‌آموزان شایسته‌ای را تربیت خواهیم کرد، زمانی افراد صالح در جامعه خواهیم داشت که تربیت متناسب با شأن ایرانی اسلامی داشته باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها