کد خبر : 2920
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵۵ سال در یزد/بستری ۸۵۴ بیمار در بیمارستان‌های استان

آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵۵ سال در یزد/بستری ۸۵۴ بیمار در بیمارستان‌های استان

 معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون گروه‌های سنی در این استان، از آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵۵ سال در استان یزد خبر داد. دکتر «محمدرضا شریفی» در این باره گفت: با آغاز واکسیناسیون در استان یزد تاکنون، ۱۶۱ هزار و ۵۹۸ دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که

آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵۵ سال در یزد/بستری ۸۵۴ بیمار در بیمارستان‌های استان

 معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون گروه‌های سنی در این استان، از آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵۵ سال در استان یزد خبر داد.

دکتر «محمدرضا شریفی» در این باره گفت: با آغاز واکسیناسیون در استان یزد تاکنون، ۱۶۱ هزار و ۵۹۸ دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که از این تعداد ۱۲۰ هزار و ۲۹ دوز در مرحله اول و ۴۱ هزار و ۵۶۹ دوز واکسن در  مرحله دوم بوده است.

وی با اشاره به واکسیناسیون گروه‌های سنی در استان افزود: واکسیناسیون جمعیت ۵۵ تا ۶۰ سال در استان یزد نیز آغاز شده و با توجه به وجود مشخصات این افراد در شبکه بهداشت، به تدریج با این افراد تماس گرفته یا برای آنان پیامک فرستاده می‌شود لذا نیازی به مراجعه حضوری نیست و باید از مراجعه قبل از تماس به مراکز واکسیناسیون خودداری شود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان تصریح کرد: تاکنون ۶۴ درصد از جمعیت بالای ۶۰ سال در استان یزد، واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دکتر «ابراهیم سلمانی» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز از پذیرش ۲۰۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر، ۸۵۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۴۱ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند که نسبت به روز گذشته ۹ مورد افزایش یافته است.
به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، سلمانی در پایان تاکید کرد: ثابت شدن آمار بستری‌ها در استان دلیل بر پایان کرونا نیست و مردم باید همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها