کد خبر : 4273
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۲۸

آغاز پویش مثل بهترین‌ها در کرمانشاه با هدف ترویج ازدواج ساده

آغاز پویش مثل بهترین‌ها در کرمانشاه با هدف ترویج ازدواج ساده

کرمانشاه- مسئول کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام پویش مثل بهترین ها با هدف ترویج فرهنگ ازدواج ساده و به موقع در استان خبر داد. راضیه عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف طرح کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه ترویج سنت نبوی

آغاز پویش مثل بهترین‌ها در کرمانشاه با هدف ترویج ازدواج ساده

کرمانشاه- مسئول کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام پویش مثل بهترین ها با هدف ترویج فرهنگ ازدواج ساده و به موقع در استان خبر داد.

راضیه عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف طرح کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه ترویج سنت نبوی ازدواج ساده و تشکیل خانواده است.

وی افزود: مرکز امور بانوان و خانواده در قالب پویش تازه با عنوان مثل بهترین‌ها قصد دارد تا از فرهنگ اصیل اسلامی و الگوی خانواده حضرت علی (ع) و فاطمه (س) ازدواج ساده و به موقع را بین زوجین جوان ترویج کند.

عظیمی محورهای پویش اجتماعی مثل بهترین‌ها را مراسم عروسی ساده، مهریه زیر ۱۴ سکه، سن ازدواج زیر ۲۵ سال و جهیزیه ساده عنوان و تصریح کرد: زوجین جوان علاقمند به شرکت در این پویش می‌توانند در قالب‌های ذکر شده با مراجعه به سایت banovan.razavi.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای مشارکت کنندگان در طرح مثل بهترین‌ها جوایز ارزشمندی از جمله ۸۸ سفر زیارتی به مشهد مقدس با اسکان ۲ روزه و ۸۸ بسته متبرک و آموزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها