کد خبر : 5415
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

آوار کردن مطالبات بر سر دولت منتخب مشکلات را بیشتر می‌کند

آوار کردن مطالبات بر سر دولت منتخب مشکلات را بیشتر می‌کند

  نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: آوار کردن مطالبات بر سر دولتی که هنوز مستقر نشده، فقط مشکلات را زیاد می‌کند. آیت‌الله علی خاتمی عصر امروز (۹ مردادماه) در شورای اداری استان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و تولد امام موسی کاظم (ع) با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: برنده واقعی انتخابات، مردمی هستند که

آوار کردن مطالبات بر سر دولت منتخب مشکلات را بیشتر می‌کند

  نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: آوار کردن مطالبات بر سر دولتی که هنوز مستقر نشده، فقط مشکلات را زیاد می‌کند.

آیت‌الله علی خاتمی عصر امروز (۹ مردادماه) در شورای اداری استان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و تولد امام موسی کاظم (ع) با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: برنده واقعی انتخابات، مردمی هستند که پای صندوق‌های رای آمدند و منتخب مردم با اکثریت آرا انتخاب شده است.

وی افزود: یکی از نگرانی‌هایی که برای دولت آتی وجود دارد، آمار بالای مطالبات و به وجود آمدن لیست‌های مختلف اسامی است که فاکتور نگران‌کننده‌ای است.

این مسئول ادامه داد: نباید با مطالبات بسیار و القای اینکه با آمدن دولت جدید مشکلات یک‌ شبه حل می‌شود، احساسی عمل کرد و باید توجه داشت که آوار کردن مطالبات بر سر دولتی که هنوز مستقر نشده، فقط مشکلات را زیاد می‌کند.

آیت‌الله خاتمی در رابطه با نحوه برگزاری جشن‌های غدیر، تصریح کرد: امسال رنگ و بوی جشن‌های غدیر بیشتر مردمی بود. غدیر مسئله مهمی بود که فصل جدیدی برای آن آغاز شد و حتی آیه‌ای نیز برای آن نازل شده است و این مهم سبب می‌شود که بیش از پیش مسئله غدیر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: همچنین یکی از اتفاقات خوبی که در سال‌جاری رخ داد، افتتاح ۱۰۶ کیلومتر از خط دوم راه‌آهن زنجان – قزوین بود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها