کد خبر : 209093
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از تست خمشی که آیفون 15 پرو مکس را شکست، جان سالم به در بردند

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از تست خمشی که آیفون 15 پرو مکس را شکست، جان سالم به در بردند

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena هنگامی که بیش از حد گرم نمی شود، آیفون 15 پرو مکس در تست خمش شکست می خورد – مانند آزمایشی که هفته گذشته توسط Zack از کانال YouTube JerryRigEverything انجام شد. تماشای اینکه چگونه شیشه پشتی در هنگام خم شدن گوشی خرد می شود، بسیار

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena هنگامی که بیش از حد گرم نمی شود، آیفون 15 پرو مکس در تست خمش شکست می خورد – مانند آزمایشی که هفته گذشته توسط Zack از کانال YouTube JerryRigEverything انجام شد. تماشای اینکه چگونه شیشه پشتی در هنگام خم شدن گوشی خرد می شود، بسیار دیدنی است و به خاطر داشته باشید که این اولین آیفونی است که در چنین آزمایشی شکست می خورد. بیایید یادآوری کنیم:

امروز وقت آن رسیده است که ببینیم آیا آیفون 15 وانیلی که برخلاف تیتانیوم فانتزی پرو مکس همچنان دارای فریم آلومینیومی است، در سرنوشت مشابهی قرار خواهد گرفت یا خیر. هشدار اسپویلر: خیر تست دوام کامل را خودتان تماشا کنید و ببینید:

طبق معمول، همه چیز با تست خراش صفحه شروع می شود. سپر سرامیکی اپل نسبت به شیشه گوریلا گلس که اکثر گوشی‌های اندرویدی از آن استفاده می‌کنند کمی مقاوم‌تر در برابر خش است، اما همچنان در مقیاس سختی Mohs در سطح 6 خراشیده می‌شود و شیارهای عمیق‌تری را در سطح 7 نشان می‌دهد. مانند سایر گوشی ها تلفظ می شود.

تست خمش بر خلاف روشی که قیمت بالاتری دارد، توسط این مدل با رنگ‌های در حال انجام است. در مورد آیفون 15 پلاس نیز همینطور است که در پایان نیز تست شده است.

ما در حال حاضر مشغول کار بر روی بررسی های جامع و عمیق خود برای هر چهار آیفون جدید هستیم، بنابراین با ما همراه باشید – اولین مورد خیلی خیلی زود عرضه می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها