کد خبر : 5419
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در مازندران

اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در مازندران

عکس تزیینی است   سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان مازندران از اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی در این استان خبر داد. محمدرضا حاتمی امروز در حاشیه افتتاح پروژه های اشتعالزایی شهرستان بابل با بیان اینکه تاکنون  ۳۰ مزیت روستایی در استان اعم از گردشگری، دامداری، کشاورزی، بوم گردی و صنایع دستی شناسایی

اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در مازندران 
عکس تزیینی است

  سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان مازندران از اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی در این استان خبر داد.

محمدرضا حاتمی امروز در حاشیه افتتاح پروژه های اشتعالزایی شهرستان بابل با بیان اینکه تاکنون  ۳۰ مزیت روستایی در استان اعم از گردشگری، دامداری، کشاورزی، بوم گردی و صنایع دستی شناسایی شده است، اظهار کرد: این امر در ۱۵ روستای مازندران به مرحله اجرا در آمده که این مبلغ اعتبار برای اشتغال روستایی بالغ بر 2000 نفر اختصاص داده شده است.

وی افزود: شرایط اولیه برای دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برخورداری از مهارت و توانمندی لازم، عدم اشتغال به کار است.

حاتمی تصریح کرد: علاوه بر ۱۵ روستای اجرایی شده در این طرح، ۱۵ روستای  دیگر در مرحله تحقیقات اولیه است و بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها