کد خبر : 5296
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

استقبال آمریکا از تصمیمات اتحادیه اروپا درباره لبنان

استقبال آمریکا از تصمیمات اتحادیه اروپا درباره لبنان

وزارت خارجه و خزانه داری آمریکا در بیانیه مشترکی از تصمیمات اتحادیه اروپا برای تحریم سیاستمداران لبنانی استقبال کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، وزارت‌های خزانه داری و خارجه آمریکا در بیانیه مشترکی اعلام کردند: با افزایش درد و رنج و مشکلات لبنانی‌ها به خاطر بحران اقتصادی لازم است رهبران لبنانی به درخواست‌های

استقبال آمریکا از تصمیمات اتحادیه اروپا درباره لبنان

وزارت خارجه و خزانه داری آمریکا در بیانیه مشترکی از تصمیمات اتحادیه اروپا برای تحریم سیاستمداران لبنانی استقبال کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، وزارت‌های خزانه داری و خارجه آمریکا در بیانیه مشترکی اعلام کردند: با افزایش درد و رنج و مشکلات لبنانی‌ها به خاطر بحران اقتصادی لازم است رهبران لبنانی به درخواست‌های مکرر مردم برای پایان دادن به فساد و تشکیل دولتی که بتواند اصلاحات قطعی درباره اوضاع کشور انجام دهد، پاسخ دهند. هدف از تحریم‌ها در کنار مسائل دیگر تغییر رفتار و مجازات رهبران فاسد است.

در این بیانیه آمده است: ما از اینکه اتحادیه اروپا از این ابزار قوی برای تقویت مجازات در سطح جهانی استفاده می‌کند استقبال می‌کنیم و به همکاری در آینده با این اتحادیه چشم دوخته‌ایم.

اتحادیه اروپا چارچوب قانونی را تصویب کرده که اجازه تحریم‌ها شرکت‌ها و افرادی را که مسئول ناکام گذاشتن دموکراسی و حاکمیت قانون در لبنان هستند، می‌دهد.

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که تحریم‌ها شامل ممنوع سفر به کشورهای اتحادیه اروپا و بلوکه کردن دارایی‌های افراد و نهادها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها