کد خبر : 5968
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

اشتباهات والیبالیست‌ها، ایران را از المپیک حذف کرد

اشتباهات والیبالیست‌ها، ایران را از المپیک حذف کرد

تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای گروهی با وجود برتری آماری در حمله و دفاع از ژاپن شکست خورد و حذف شد. به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که در گروه A رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دارد، در بازی پنجم خود از ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف ژاپن رفت. این رقابت تمام آسیایی درحالی برگزار شد

اشتباهات والیبالیست‌ها، ایران را از المپیک حذف کرد

تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای گروهی با وجود برتری آماری در حمله و دفاع از ژاپن شکست خورد و حذف شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که در گروه A رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دارد، در بازی پنجم خود از ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف ژاپن رفت. این رقابت تمام آسیایی درحالی برگزار شد که هر تیم در صورت پیروزی می‌توانست به دور یک چهارم نهایی المپیک صعود کند.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم پایانی باز بماند. این دیدار در پنج ست و با امتیاز های (۲۵ بر ۲۱)، (۲۰ بر ۲۵)، (۲۹ بر ۳۱)، (۲۵ بر ۲۲) و (۱۵ بر ۱۳) به سود ژاپن پایان یافت.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی و در حمله موفق تر از ژاپن عمل کرد. ملی پوشان والیبال ایران در حمله ۷۲ امتیاز کسب کردند درحالی که تیم ملی والیبال ژاپن تنها به کسب ۶۸ امتیاز در این بخش بسنده کرد.

در دفاع روی تور، تیم ملی والیبال ایران تیم برتر میدان بود و توانست ۹ امتیاز به دست بیاورد. همچنین ژاپن در دفاع روی تور ۸ امتیاز را کسب کرد.

تیم ملی والیبال ژاپن در سرویس عملکرد خوبی داشت و ۷ امتیاز را به نام خود کرد. تیم ملی والیبال ایران در این بخش تنها ۶ امتیاز را به دست آورد.

تیم ملی والیبال ژاپن از اشتباهات فردی ایران ۳۱ امتیاز را به دست آورد درحالی که تیم ملی ایران ۲۵ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها