کد خبر : 4092
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۴۰

اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند

اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند

ساوجبلاغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت خداوند و مردم به کار گیرند. علی حدادی یکشنبه در دیدار با اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر گلسار اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات نشان

 اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند

ساوجبلاغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت خداوند و مردم به کار گیرند.

علی حدادی یکشنبه در دیدار با اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر گلسار اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات نشان دادند پای نظام و انقلاب اسلامی مانده‌اند.

وی بیان کرد: به پاس قدردانی از این حضور علاوه بر تمامی مسئولان، منتخبین نیز باید به طور ویژه و به دور از حواشی پیگیر رفع مشکلات و رسیدگی به امور مردم باشند و از کرامت آنها صیانت کنند تا بتوانند حقوق شهروندی را پاس بدارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت خداوند و مردم به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم‌های اعضای شورای شهر باید شفاف باشد و انتخاب شهردار با دقت بالایی انجام شود، همچنین روحیه مردمی و پاسخگویی را در خود حفظ کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: تقویت روحیه جهادی و تفکر انقلابی راه حل تمام مشکلات امروز جامعه است.

وی با بیان اینکه شورای شهر نهادی مردمی برای اداره شهر به دست تمامی مردم است، متذکر شد: اعضای شورای شهر باید آئینه تمام‌عیار اراده و فعل شهروندان در اداره شهر باشند و در این صورت می‌توان به اهداف اصلی این نهاد رسید.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها