کد خبر : 2863
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره در شهرستان سامان

افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره در شهرستان سامان

 معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره در شهرستان سامان خبر داد و گفت: برای این پروژه حدود ۱۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. مجید نظری دوم مردادماه در آئین افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌اوری فاضلاب شهر هوره از توابع شهرستان سامان، اظهار کرد: عملیات اجرایی

افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره در شهرستان سامان

 معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره در شهرستان سامان خبر داد و گفت: برای این پروژه حدود ۱۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مجید نظری دوم مردادماه در آئین افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌اوری فاضلاب شهر هوره از توابع شهرستان سامان، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث این تصفیه‌خانه در سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز شد و برای اجرای این پروژه ۱۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تصفیه‌خانه شهر هوره در شهرستان سامان ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب تصفیه فاضلاب در شبانه‌روز را دارد، عنوان کرد: در این طرح ۱۳ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب نیز اجرا شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرهای سامان، هوره و همچنین روستای چم‌زین از توابع بخش مرکزی شهرستان سامان به تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها