کد خبر : 4760
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکن محرومین در کرمانشاه

افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکن محرومین در کرمانشاه

  آیین افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکن محرومین استان کرمانشاه، در ارتباط تصویری با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز(هشتم مرداد) برگزار شد.  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این مراسم به انعقاد تفام نامه احداث دو هزار واحد مسکونی برای محرومین در سوم مهرماه سال 1399 با حضور دکتر

افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکن محرومین در کرمانشاه

  آیین افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکن محرومین استان کرمانشاه، در ارتباط تصویری با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز(هشتم مرداد) برگزار شد.

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این مراسم به انعقاد تفام نامه احداث دو هزار واحد مسکونی برای محرومین در سوم مهرماه سال 1399 با حضور دکتر نوبخت اشاره کرد و تصریح کرد: بر اساس آن تفاهم که به امضاء روسای سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن، کمیته امداد و استانداری رسید، امروز شاهد بهره برداری از ۱۷۰۰ واحد هستیم  و 300 واحد باقیمانده نیز در هفته دولت به بهره بهره داری می رسد.

بازوند در ادامه این مراسم که از دو میلیون و 550 هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده در کشور نیز بهره برداری شد، تأکید کرد: در استان کرمانشاه 127 هزار واحد مسکونی روستایی داریم که از این تعداد تاکنون 77 هزار واحد، معادل 60 درصد مقاوم سازی شده و از میانگین کشوری جلوتر هستیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه 132 هزار واحد مسکونی، تجاری و … با همت، عزم و حمایت همه مسوولین و خیرین تعمیر و بازسازی شد؛ اظهار داشت: این اقدام ارزنده بی شک سند افتخاری برای مدیریت بحران است که در کمترین زمان ممکن امید به مناطق زلزله زده برگشت و مردم 1800 روستا و تقریبا 10 شهر دوباره به زندگی عادی برگشتند.

بازوند خاطرنشان ساخت: بازگشت امید را می توان در مهاجرت معکوس به روستا و شهرها مشاهده کرد، بگونه ای که بعد از زلزله شش هزار واحد مسکونی جدید در روستاها و هفت هزار واحد مسکونی در شهرها علاوه بر واحدهای آسیب دیده، احداث و ساخته شد و مجموعاً 13 هزار واحد مسکونی جدید در مناطق و شهرهای مختلف احداث شد.

وی با گرامیداشت یاد مهندس تابش رییس فقید بنیاد مسکن کشور، گفت: ایشان در زلزله و سیل کرمانشاه کمک بسیاری کردند.

در این مراسم کلید واحدی به صورت نمادین به یکی از اهالی روستا سیمینه علیا اهدا شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها