کد خبر : 4490
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

افتتاح ۶۰۰۰ هزارمین واحد مسکن محرومین استان کرمان

افتتاح ۶۰۰۰ هزارمین واحد مسکن محرومین استان کرمان

 با حضور نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور علی زینی وند استاندار کرمان ۶۰۰۰ هزارمین واحد مسکن محرومین و ۲۸۲ هزار ۵۰۰ مین واحد مسکن مقاوم سازی شده استان کرمان افتتاح شد به گزارش ایسنا،”علی زینی وند” استاندار کرمان ظهر امروز هشتم مردادماه در آئین گرامیداشت یاد و خاطره

افتتاح ۶۰۰۰ هزارمین واحد مسکن محرومین استان کرمان

 با حضور نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور علی زینی وند استاندار کرمان ۶۰۰۰ هزارمین واحد مسکن محرومین و ۲۸۲ هزار ۵۰۰ مین واحد مسکن مقاوم سازی شده استان کرمان افتتاح شد

به گزارش ایسنا،”علی زینی وند” استاندار کرمان ظهر امروز هشتم مردادماه در آئین گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهندس تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح ۸۰ هزارمین واحد از طرح مسکن محرومین گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی تفاهمنامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان کرمان منعقد شد که در این تفاهمنامه سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث ۵ هزار واحد مسکونی بود که تا کنون ۶ هزار واحد مسکونی را تکمیل کرده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان کرمان از سهم ۵ هزار واحدی خود تا کنون ۳ هزار واحد ان را تکمیل کرده است و ۲ هزار واحد مابقی آن در آستانه تکمیل هستند. بنابراین در مجموع ۹ هزار مسکن محرومین از این تفاهمنامه تکمیل شده است.

استاندار کرمان بیان کرد: اکثر این واحدهای مسکونی در شرق و جنوب استان که بیشترین محرومیت کرمان در این دو منطقه می باشد، اجرا شده است.

وی با اشاره به سیل های سال ۹۸ در استان کرمان اظهار کرد: ۲۶۰۰ واحد مسکونی که در سیل ۹۸ آسیب دیده بودند مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفتند.

زینی وند با بیان این مطلب که استان کرمان در مقاوم سازی مسکن روستایی رتبه اول دارد، گفت: در استان کرمان ۳۱۰ هزار واحد روستایی وجود دارد که ۶۵ درصد آنها تاکنون مقاوم سازی شده است.

وی طرح مقاوم سازی مسکن روستایی و احداث واحد مسکونی برای محرومین را یک طرح ماندگار دانست و بیان کرد: امیدواریم این طرح در دولت بعدی نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، ۲ میلیون و ۵۵۰ هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده در کشور و ۲۸۲ هزار ۵۰۰ مین واحد مسکن  مقاوم سازی شده در استان کرمان و۷۰ هزارمین واحد مسکن محرومین در کشور و ۶۰۰۰ هزارمین واحد مسکن محرومین استان کرمان با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور علی زینی وند استاندار کرمان و سلطانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مدیران استان از طریق  ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور به یاد زنده یاد علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افتتاح شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها