کد خبر : 3578
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۱

افزایش محسوس دما در البرز

افزایش محسوس دما در البرز

کرج – مدیرکل هواشناسی البرز گفت: روند افزایش محسوس دما و افزایش آلاینده‌ها تا دوشنبه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود. آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی مستقر خواهد بود که بر این اساس روند افزایش

افزایش محسوس دما در البرز

کرج – مدیرکل هواشناسی البرز گفت: روند افزایش محسوس دما و افزایش آلاینده‌ها تا دوشنبه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی مستقر خواهد بود که بر این اساس روند افزایش دما و افزایش آلاینده‌ها تا دوشنبه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف همراه با غبار محلی، بعضی ساعات وزش باد، افزایش محسوس دما بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۴۱ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی البرز تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی، وزش باد، افزایش محسوس دما است و هوا نیز در بعضی ساعات ناسالم خواهد بود.

وی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۴۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها