کد خبر : 4907
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

افزایش نسبی دما در مازندران

افزایش نسبی دما در مازندران

  معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از افزایش نسبی دما در این استان خبر داد. احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روزهای ‏شنبه و یک‏شنبه ۹ و ۱۰

افزایش نسبی دما در مازندران

  معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از افزایش نسبی دما در این استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روزهای ‏شنبه و یک‏شنبه ۹ و ۱۰ مرداد، نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در بعضی ساعات ابری به ویژه در ارتفاعات همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد است.

وی افزود: بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۸ تا ۳۲ و در ارتفاعات بین ۲۲ تا ۲۶ درجه سلسیوس است.

معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران ادامه داد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد، آسمان استان صاف تا نیمه ابری در بعدازظهر و شب با افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده و بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۰ تا ۳۴ و در ارتفاعات بین ۲۳ تا ۲۷ درجه سلسیوس است.

اسدی گفت: از روز چهارشنبه تا جمعه، ۱۳ تا ۱۵ مرداد، آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما، که در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر همراه است.

وی گفت: بیشینه دما در مناطق غربی(رامسر تا نور) بین ۳۰ تا ۳۳ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۳ تا ۳۶ درجه سلسیوس خواهد بود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها