کد خبر : 6791
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

الحاق زیردریایی پیشرفته آلمانی به ناوگان نیروی دریایی مصر

الحاق زیردریایی پیشرفته آلمانی به ناوگان نیروی دریایی مصر

ارتش مصر از تحویل زیر دریایی آلمانی (S-۴۴) کلاس (۲۰۹ / ۱۴۰۰) خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، ارتش مصر از تحویل زیردریایی آلمانی (S-۴۴) کلاس (۲۰۹ / ۱۴۰۰) خبر داد که پرسنل مصری آن را از بندر «کیل» آلمان تا آب‌های سرزمینی مصر هدایت کردند. نیروهای مسلح مصر اعلام

الحاق زیردریایی پیشرفته آلمانی به ناوگان نیروی دریایی مصر

ارتش مصر از تحویل زیر دریایی آلمانی (S-۴۴) کلاس (۲۰۹ / ۱۴۰۰) خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، ارتش مصر از تحویل زیردریایی آلمانی (S-۴۴) کلاس (۲۰۹ / ۱۴۰۰) خبر داد که پرسنل مصری آن را از بندر «کیل» آلمان تا آب‌های سرزمینی مصر هدایت کردند.

نیروهای مسلح مصر اعلام کردند الحاق زیردریایی (S-۴۴) به ناوگان دریایی به تقویت توان رزمی نیروی دریایی و حفظ منافع اقتصادی مصر در دریای مدیترانه و سرخ و تامین امنیت کانال سوئز کمک شایانی خواهد کرد.

بر اساس بیانیه فرماندهی نیروهای مسلح مصر، این زیردریایی در راستای حفظ امنیت دریایی و تقویت صلح و ثبات در منطقه فعالیت خواهد کرد.

بر اساس برنامه زمانی، مصر از سال ۲۰۱۷ میلادی تا ۲۰۲۱ میلادی چهار فروند زیردریای از آلمان تحویل گرفته است.

حضور زیردریایی (S-۴۴) تحولی بی‌سابقه در نیروی دریایی مصر به شمار می‌رود و جایگاه مصر را در برخورداری از نیروی دریایی قدرت ارتقا می‌دهد.

سواحل شهر اسکندریه مصر امروز شاهد مانور دریایی با حضور بیش از پنجاه یگان دریایی اعم از زیردریایی‌ها، ناوشکن‌ها و کشتی‌های جنگی به مناسبت تحویل زیردریایی‌های (S-۴۴) بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها