کد خبر : 4353
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۲۷ خانوار سیل زده

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۲۷ خانوار سیل زده

  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در پی بارندگی شدید روز گذشته در استان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی به ۲۷ خانوار امدادرسانی شد. حسن ملک شاهکویی اظهار کرد: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در استان، نیروهای عملیاتی از روز گذشته در حالت آماده باش

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۲۷ خانوار سیل زده

  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در پی بارندگی شدید روز گذشته در استان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی به ۲۷ خانوار امدادرسانی شد.

حسن ملک شاهکویی اظهار کرد: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در استان، نیروهای عملیاتی از روز گذشته در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: با افزایش سطح بارندگی و بالا آمدن آب رودخانه ها و برخی معابر شهری و روستایی، با گزارش فرمانداری ها و بخشداری ها از عصر چهارشنبه، ۵۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۳ تیم با بکارگیری ۱۳ دستگاه خودروی امدادی و ۶ دستگاه لجن کش به محل های آسیب دیده اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد با اشاره به اینکه از روز گذشته تاکنون ۲۷ خانوار با جمعیت ۱۰۸ نفر از آبگرفتگی متاثر شدند، گفت: در شهرستان علی آباد کتول ارزیابی و دور کردن مردم از اطراف رودخانه زرین گل انجام شد. در شهرستان گنبدکاووس به ۲ خانوار در روستای چپرقویمه امدادرسانی شد. در شهرستان مراوه تپه ۲ روستا ارزیابی و تخلیه آب منازل اقدامات نیروهای امدادی بوده است. در آزادشهر ۴ روستا ارزیابی شدند و در مینودشت هم پس از ارزیابی ۲ روستا، خانه هایی که دچار آبگرفتگی شده بودند از آب تخلیه شدند.

وی تصریح کرد: در مناطق متاثر از آبگرفتگی ۲ دستگاه چادر، ۹۶ تخته پتو، ۳۶ تخته موکت، ۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۲ ست ظروف و ۴۸ قوطی کنسروجات توزیع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هلال احمر گلستان، ملک شاهکویی گفت: عملیات در شهرستان های علی آباد کتول، گنبدکاووس و مراوه تپه پایان یافته است اما امدادرسانی در مناطق متاثر از آبگرفتگی در شهرستان های آزادشهر و مینودشت همچنان ادامه دارد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها