کد خبر : 6144
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱

انجام پیگیری برای افزایش سقف تسهیلات بازسازی منازل زلزله زدگان گرمه ای

انجام پیگیری برای افزایش سقف تسهیلات بازسازی منازل زلزله زدگان گرمه ای

  مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی از انجام پیگیری برای افزایش سقف تسهیلات بازسازی منازل زلزله زدگان گرمه ای خبر داد. محمدی در جلسه ستاد بازسازی منازل زلزله زدگان گرمه که دهم مرداد ماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: از سوی دیگر پیگیری ها برای افزایش تعداد واحدهایی که باید بازسازی شوند نیز

انجام پیگیری برای افزایش سقف تسهیلات بازسازی منازل زلزله زدگان گرمه ای

  مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی از انجام پیگیری برای افزایش سقف تسهیلات بازسازی منازل زلزله زدگان گرمه ای خبر داد.

محمدی در جلسه ستاد بازسازی منازل زلزله زدگان گرمه که دهم مرداد ماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: از سوی دیگر پیگیری ها برای افزایش تعداد واحدهایی که باید بازسازی شوند نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به وقوع زلزله ۵.۵ و ۵.۳ ریشتری در منطقه شوقان شهرستان گرمه در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه، اظهارکرد: این زمین لرزه ۴۷ روستا را تحت تاثیر خود قرار داد.

به گفته محمدی، زمین لرزه شهرستان گرمه موجب شده تا یک هزار و ۳۰۲ منزل روستایی در شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان آسیب ببیند که ۵۷ واحد مسکونی باید تعمیر و مابقی احداث شوند.

وی افزود: تاکنون ۵۸ واحد در شهرستان گرمه و ۷۸ واحد در جاجرم به مرحله گچ ریزی، ۴۹ واحد در گرمه و ۴۸ واحد در جاجرم به مرحله پی کنی و ۳۲ واحد در گرمه و ۱۲ واحد در جاجرم به مرحله فندانسیون رسیده است.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: یکی از درخواست های ما از بانک ها برای ارائه تسهیلات زلزله زدگان این است که از آن ها تقاضای آورده نکنند، چراکه در حال حاضر دچار آسیب و خسارت شده و توان آورده مالی را ندارند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها