کد خبر : 2824
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

اهدای ۲۲۰ سری “جهیزیه” به نوعروسان مددجوی کرمانشاهی

اهدای ۲۲۰ سری “جهیزیه” به نوعروسان مددجوی کرمانشاهی

 همزمان با دهه امامت و ولایت ۲۲۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با دریافت جهیزیه راهی خانه بخت شدند. محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، از اهدای ۲۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد و افزود: هریک از این سری جهیزیه ها

اهدای ۲۲۰ سری "جهیزیه" به نوعروسان مددجوی کرمانشاهی

 همزمان با دهه امامت و ولایت ۲۲۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با دریافت جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، از اهدای ۲۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد و افزود: هریک از این سری جهیزیه ها شامل اقلام ضروری یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی است.

وی با بیان اینکه در تامین این سری های جهیزیه با مشارکت خیران نیک اندیش تامین شده است، گفت: ارزش هر یک از این جهیزیه ها بیش از ۴۰ میلیون تومان و در مجموع حدود ۹ میلیارد تومان بوده است.

وی با یادآوری اینکه این سومین مرحله از اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجو کرمانشاهی در سال جاری است، عنوان کرد: : پیش از این طی دو مرحله دیگر ۴۵۸ نوعروس در استان کرمانشاه با دریافت جهیزیه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم در برنامه ها و مناسبت های پیش رو با مشارکت خیران نیکوکار تمامی نوعروسان مددجو پشت نوبت با دریافت جهیزیه زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها