کد خبر : 6990
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

اهدا ۷دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله به مناطق حاشیه شهر چابهار

اهدا ۷دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله به مناطق حاشیه شهر چابهار

  دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان چابهار افزود: ۷ ماشین حمل زباله برای جمع آوری زباله های مناطق حاشیه ای چابهار با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خریداری و در اختیار شهرداری چابهار قرار گرفت. محسن صیاد در حاشیه مراسم اهدائی ماشین های مکانیزه حمل زباله به شهرداری چابهار در گفت وگو

اهدا ۷دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله به مناطق حاشیه شهر چابهار

  دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان چابهار افزود: ۷ ماشین حمل زباله برای جمع آوری زباله های مناطق حاشیه ای چابهار با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خریداری و در اختیار شهرداری چابهار قرار گرفت.

محسن صیاد در حاشیه مراسم اهدائی ماشین های مکانیزه حمل زباله به شهرداری چابهار در گفت وگو با ایسنا افزود: ماشین های حمل زباله برای خدمات رسانی به حاشیه چابهار از جمله محله های جنگلوک، مراد آباد و میرآباد اهدا شده است.

وی گفت:۳دستگاه کامیون تانکر آبرسانی ۱۲هزار لیتری نیز برای آبرسانی مداوم به مناطق حاشیه ای با اعتباری بالغ ۳۵ میلیارد ریال تهیه و در اختیار بسیج سازندگی سپاه قرار خواهد گرفت.

صیاد خاطرنشان کرد: همچنین پروژه برق رسانی مناطق محروم میرآباد و مرادآباد چابهار با اعتباری حدود ۲۰میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان در حال انجام است که انشعابات این مناطق ساماندهی خواهد شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها