کد خبر : 3544
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۴۴

اکثر سیم‌های برق واحدهای تجاری گلستان فرسوده است

اکثر سیم‌های برق واحدهای تجاری گلستان فرسوده است

بهارستان- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان از از اطفای حریق یک قنادی در شهر گلستان خبر داد و گفت: اکثر سیم‌های برق واحدهای تجاری این منطقه فرسوده است. محمد سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اطفای حریق یک قنادی در شهر گلستان خبر داد و گفت: این حادثه که در بامداد امروز شنبه دوم مردادماه ۱۴۰۰

اکثر سیم‌های برق واحدهای تجاری گلستان فرسوده است

بهارستان- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان از از اطفای حریق یک قنادی در شهر گلستان خبر داد و گفت: اکثر سیم‌های برق واحدهای تجاری این منطقه فرسوده است.

محمد سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اطفای حریق یک قنادی در شهر گلستان خبر داد و گفت: این حادثه که در بامداد امروز شنبه دوم مردادماه ۱۴۰۰ رخ داده بود.

وی در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه اظهار داشت: پس از اعلام وقوع حادثه به سازمان آتش نشانی نیروهای امدادی بدون فوت وقت و در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات اولیه حریق اطفا و از سرایت به بخش‌های دیگر جلوگیری به عمل آمد.

سلگی با بیان اینکه حریق این مغازه در غیاب مالک به‌خاطر اتصال برق صورت گرفت و خسارت مالی جدی به این قنادی وارد کرده بود گفت: متأسفانه به‌خاطر تأخیر در اعلام حادثه به آتش نشانی، بخش قابل توجهی از اجناس این مغازه در آتش سوخت.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان با بیان اینکه اکثر سیم‌های برق واحدهای تجاری گلستان فرسوده است، افزود: مالکان بدون توجه به این مسئله، وسایل جدید برقی وارد مدار می‌کنند که این امر سبب اتصالی و در نهایت آتش سوزی می‌شود.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها