کد خبر : 4327
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۹

بادام و برنج آستانه اشرفیه قابلیت توسعه و تجاری سازی دارد

بادام و برنج آستانه اشرفیه قابلیت توسعه و تجاری سازی دارد

رشت- نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با تأکید بر لزوم بهره مندی از پتانسیل بخش خصوصی، گفت: بادام و برنج آستانه اشرفیه قابلیت توسعه و تجاری سازی دارد.  ابراهیم نجفی عصر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان صمت استان گیلان بر توجه بیشتر به فعال سازی بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های این بخش تاکید

 بادام و برنج آستانه اشرفیه قابلیت توسعه و تجاری سازی دارد

رشت- نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با تأکید بر لزوم بهره مندی از پتانسیل بخش خصوصی، گفت: بادام و برنج آستانه اشرفیه قابلیت توسعه و تجاری سازی دارد.

 ابراهیم نجفی عصر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان صمت استان گیلان بر توجه بیشتر به فعال سازی بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های این بخش تاکید کرد و گفت: بادام و برنج آستانه قابلیت توسعه و تجاری سازی بسیاری دارد.

وی افزود: با ورود بخش خصوصی و همچنین برنامه ریزی و حمایت و نظارت دقیق، می‌توان در مسیر پیشرفت گام برداشت.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از مأموریت‌های بخش دولتی باید به بخش خصوصی دارای تعهد و تخصص تفویض شود، تأکید کرد: در این صورت می‌توانیم از پتانسیل‌های متخصصان بیشتر بهره مند شویم.

نجفی با اشاره به اینکه آستانه اشرفیه ظرفیت بسیار مطلوب در حوزه بادام زمینی، برنج و چای دارد، ادامه داد: توسعه تولیدات کشاورزی می‌تواند اقتصاد و اشتغال آستانه اشرفیه و شهرها و روستاهای این منطقه را متحول کند.

وی اضافه کرد: در این زمینه مسئولان جهاد کشاورزی باید بیشتر از وزارت صمت پیشگام باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها