کد خبر : 2386
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

برگزاری آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در گلستان

برگزاری آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در گلستان

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گلستان گفت: آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی امروز با شرکت ۴۷۳ داوطلب در گلستان برگزار می‌شود. امیرحسین تناور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دو حوزه امتحانی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس

برگزاری آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در گلستان

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گلستان گفت: آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی امروز با شرکت ۴۷۳ داوطلب در گلستان برگزار می‌شود.

امیرحسین تناور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دو حوزه امتحانی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

وی بیان کرد: ۳۹۹ داوطلب زن و ۷۴ داوطلب مرد در این دو شهر در آزمون شرکت کردند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گلستان بیان کرد: تمهیدات بهداشتی لازم از جمله توزیع ماسک، ضدعفونی محل‌های آزمون، فاصله اجتماعی مناسب بین صندلی‌ها و تب سنجی برای این آزمون انجام گرفت.

تناور با اشاره به اینکه آزمون راس ساعت ٩ صبح امروز جمعه یکم مردادماه برگزار شد، گفت: نتایج آزمون از طریق سامانه www.hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها