کد خبر : 6178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱

بهره‌برداری از سه پروژه گازرسانی در استان سمنان

بهره‌برداری از سه پروژه گازرسانی در استان سمنان

  مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از افتتاح سه پروژه گازرسانی این استان با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان خبر داد. اعوانی در این آیین اظهار کرد: طی این آیین، ۳ پروژه مهم و تاثیرگذار در حوزه شرکت گاز استان سمنان در شهرستان سمنان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. وی ادامه داد:اولین پروژه، گازرسانی به ‌پایگاه

بهره‌برداری از سه پروژه گازرسانی در استان سمنان

  مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از افتتاح سه پروژه گازرسانی این استان با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان خبر داد.

اعوانی در این آیین اظهار کرد: طی این آیین، ۳ پروژه مهم و تاثیرگذار در حوزه شرکت گاز استان سمنان در شهرستان سمنان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد:اولین پروژه، گازرسانی به ‌پایگاه پدافند هوایی سمنان است که از وظایف ذاتی این شرکت است و با انجام این طرح، ۵ هزار نفر جمعیت ساکن در این پایگاه از نعمت گازطبیعی برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: این طرح با اعتباری به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در مدت یک‌سال، اجرا و به بهره برداری رسیده است که ۲.۵ میلیارد تومان از این اعتبار از سوی پایگاه هوایی سمنان تامین شده است.

وی افزود:همچنین طرح های نیروگاه خورشیدی گاز استان و مرکز آموزش تخصصی بخش گاز مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان در حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت است.

اعوانی از احداث نیروگاه خورشیدی گاز این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح احداث نیروگاه خورشیدی گاز استان سمنان با اعتباری بالغ یک ‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه اجرایی شد که امروز به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: طرح احداث و تجهیز مرکز آموزش تخصصی بخش گاز مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، طرحی در راستای آموزش نیروهای ماهر و متخصص و آماده به کار در حوزه فعالیت های شرکت گاز استان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه استان سمنان چه از نظر جمعیت شهری و چه جمعیت روستایی از نرخ بالایی در حوزه برخورداری از گاز طبیعی برخوردار است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها