کد خبر : 6876
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

بومی‌سازی مراسم دینی مورد توجه باشد

بومی‌سازی مراسم دینی مورد توجه باشد

  سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: بومی‌سازی مراسم دینی مورد توجه باشد. سید عیسی سهرابی در نشست همکاری تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش لرستان که امروز ۱۱ مردادماه صورت گرفت، با بیان اینکه قرار گرفتن دانش‌آموزان در سن حساس برای تربیت و پرورش حاکی از اهمیت توجه به مسائل دینی است، اظهار کرد:

بومی‌سازی مراسم دینی مورد توجه باشد

  سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: بومی‌سازی مراسم دینی مورد توجه باشد.

سید عیسی سهرابی در نشست همکاری تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش لرستان که امروز ۱۱ مردادماه صورت گرفت، با بیان اینکه قرار گرفتن دانش‌آموزان در سن حساس برای تربیت و پرورش حاکی از اهمیت توجه به مسائل دینی است، اظهار کرد: همکاری میان سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش یکی از مهمترین وظایف تعلیم و تربیت است و آموزش و پرورش آمادگی کافی برای اجرای مراسم و مناسب‌های مختلف و همچنین در بخش تولید محتوا و فعالیت‌های فراگیر را دارد.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز، خاطرنشان کرد: همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش را یکی از فرصت‌های مهم برای رسیدن به اهداف مشترک دانست و گفت: هیئت‌های مذهبی، مناسبت‌های دینی و سایر مراسم مانند احلی من العسل از مهمترین این همکاری‌ها هستند.

وی با بیان اینکه بومی‌سازی در برگزاری مراسم دینی نکته مهمی در اجرای تأثیرگذار آن است، ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام محرم، فضاسازی مدارس و ادارات یکی از موارد مهم حفظ شعائر اسلامی است که آموزش و پرورش نقش مهمی در این مراسم‌ دارد.

حجت‌اله مؤمنی، معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان نیز ضمن اشاره به اجرای مفاد تفاهم‌نامه در سال‌های گذشته، افزود: یکی از مناسبت‌های مهم پیش‌رو همایش «احلی من العسل» است که با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به شرایط برگزاری هرچه بهتر آن اقدام خواهد شد و ضرورت توجه به مدارس صدرا و همکاری بیشتر برای بهبود شرایط آن نیز از موارد دیگر قابل ذکر است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها