کد خبر : 5622
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

بیست و هشتمین جشنواره تجسمی جوانان کلید خورد

بیست و هشتمین جشنواره تجسمی جوانان کلید خورد

بیست و هشتمین جشنواره تجسمی جوانان کلید خورد عکس تزیینی است بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که هر ساله در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود، امروز ـ یکشنبه ـ دهم مرداد ماه رسما کلید خورد. به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح رسمی این جشنواره که به صورت مجازی برگزار می شود، با

بیست و هشتمین جشنواره تجسمی جوانان کلید خورد
عکس تزیینی است
بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که هر ساله در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود، امروز ـ یکشنبه ـ دهم مرداد ماه رسما کلید خورد.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح رسمی این جشنواره که به صورت مجازی برگزار می شود، با حضور سید محمدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی همراه بود.

حسینی و مظفری در جریان این حضور از کارگاه های جشنواره بازدید و برای لحظاتی با استادها گفت وگو کردند.

جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که هر ساله در رشته‌های طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری، مجسمه‌سازی، خوش‌نویسی و سایر رشته‌ها پذیرای شرکت کنندگان است، امسال نیز با توجه به پیک پنجم کرونا و نبود شرایط مناسب برای برگزاری حضوری، به صورت آنلاین برگزار می شود.

بازدید معاون هنری و مدیرکل هنرهای تجسمی از کارگاه های جشنواره
این جشنواره با ریاست هادی مظفری، دبیری رضوان صادق زاده و دبیر اجرایی عبدالرحیم سیاهکارزاده از ۹ تا ۱۵ مردادماه به صورت مجازی در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود و ۱۵۰ هنرمند جوان از سراسر کشور به صورت مجازی حضور دارند.

کارگاه های بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان هم به صورت مجازی از دهم تا دوازدهم مرداد ماه با حضور استادان کارگاه در موزه هنرهای معاصر برگزار خواهد شد.

کارگاه آنلاین جشنواره

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها