کد خبر : 2907
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به جواد فروغی

تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به جواد فروغی

 مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پی تاریخ‌سازی “جواد فروغی” ورزشکار پر افتخار رشته تیراندازی با تپانچه استان ایلام در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد. درخشش ورزشکار ایلامی در رشته تیراندازی تپانچه ۱۰ متر در مسابقات المپیک و کسب عنوان مدال طلا، این مسابقات آنهم برای نخستین بار

تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به جواد فروغی

 مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پی تاریخ‌سازی “جواد فروغی” ورزشکار پر افتخار رشته تیراندازی با تپانچه استان ایلام در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد.

درخشش ورزشکار ایلامی در رشته تیراندازی تپانچه ۱۰ متر در مسابقات المپیک و کسب عنوان مدال طلا، این مسابقات آنهم برای نخستین بار در تاریخ این رویداد ها مایه مباهات و فخر جامعه ورزش کشور و ملت ایران شد.

ضمن تبریک این موفقیت به وزیر ورزش و جوانان، مسئولین زحمتکش فدراسیون، کادر فنی کشورمان بخصوص ملت بزرگ ایران و مردم شهید پرور استان ایلام و همچنین ضمن قدردانی از برنامه ریزی درست، حرفه ای و نگاه بلند نظرانه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون تیراندازی که همواره یکی از فدراسیون های موفق و مدال آور کشورمان بوده است، امید است همچون گذشته شاهد درخشش ورزشکاران کشورمان در دیگر میادین بین المللی باشیم.

جواد فروغی تنها نماینده ایران در فینال ماده تپانچه بادی ۱۰ متر مردان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شگفتی ساز شد و به مدال طلا رسید تا نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در بازیهای المپیک به نام او ثبت شود.این نخستین مدال المپیک در تاریخ تیراندازی ایران است که توسط فروغی بدست آمد.  او پیش از این در مرحله مقدماتی با امتیاز ۵۸۰.۲۵ و قرارگیری در رده پنجم به فینال این ماده راه پیدا کرده بود. فروغی بزرگترین ورزشکار کاروان ایران، دارای سه فرزند و پرستار است. این ورزشکار ۴۱ ساله و ایلامی بعد از کسب مدال طلا سجده شکر بر جای گذاشت.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها