کد خبر : 5475
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

تخصیص بودجه قطره‌چکانی؛ سدی در برابر آبگیری سدهای مراش و بلوبین

تخصیص بودجه قطره‌چکانی؛ سدی در برابر آبگیری سدهای مراش و بلوبین

  نماینده مردم ماه‌نشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در خانه ملت گفت: آبگیری سدهای مراش و بلوبین معطل تخصیص بودجه قطره‌چکانی است. مرتضی خاتمی عصر امروز ( ۹ مردادماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: در استان زنجان مردم مشارکت بالایی را در انتخابات داشتند

تخصیص بودجه قطره‌چکانی؛ سدی در برابر آبگیری سدهای مراش و بلوبین

  نماینده مردم ماه‌نشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در خانه ملت گفت: آبگیری سدهای مراش و بلوبین معطل تخصیص بودجه قطره‌چکانی است.

مرتضی خاتمی عصر امروز ( ۹ مردادماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: در استان زنجان مردم مشارکت بالایی را در انتخابات داشتند و امید است که دولت سیزدهم بدون سهم‌خواهی‌ها و با اعضای توانمند در روزهای آتی کار خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، مظاهر جدیدی همچون شیوع بیماری کرونا، تحریم‌ها و ناکارآمدی مدیریتی وجود داشت، افزود: به‌ زودی دوره انتقال قدرت در کشور آغاز شده و این انتقال قدرت سبب تغییر مدیریت و در نهایت نوسازی بدنه اجرایی در کشور خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به مفهوم توسعه، ادامه داد: همه صاحب‌نظران، توسعه‌ای را منجر به بهبود شرایط می‌دانند که آن توسعه به‌ صورت متوازن و در همه بخش‌ها باشد؛ به همین دلیل برای رسیدن به توسعه متوازن باید در همه مجامع زیرساختی استان از قبیل شورای برنامه‌ریزی، با توجه به شرایط محیطی و اقلیمی برنامه‌ریزی شود.

نماینده مردم ماه‌نشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دسترسی به آب شرب، راه‌های مواصلاتی، دسترسی به امکانات بهداشت و درمان و … از جمله مولفه‌های ماندگاری جمعیت در مناطق روستایی است که متاسفانه دسترسی به آب شرب در برخی مناطق محروم و برخی روستاهای ماه‌نشان با مشکل مواجه شده که این مهم می‌تواند زمینه‌ساز بروز مشکلاتی شود.

خاتمی یادآور شد: دو سال قبل باید سدهای مراش و بلوبین آبگیری می‌شد و این در شرایطی است که با این اقدام، آب کشاورزی و آب شرب مناطق به راحتی تامین می‌شود ولی متاسفانه تزریق بودجه قطره‌چکانی بوده، این در حالی است که باید نگاه جدی به تکمیل این پروژه‌ها وجود داشته باشد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: راه‌هایی که به استان‌های همسایه زنجان متصل می‌شود، به دلیل نبود توسعه متوازن یکسان نیست و این مهم، خود عاملی برای عقب‌ماندگی‌های یک منطقه می‌شود؛ به همین دلیل باید توجه بیشتری به تکمیل راه‌های در دست اقدام به مناطق محروم داشت. در بحث قطع برق و تولید سیمان نیز دپوی موجود در استان به درستی توزیع نشد و نارضایتی‌هایی را به وجود آورد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها