کد خبر : 4702
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

  رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه به این دانشکده خبر داد. ایرج صالحی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش مجدانه و مستمر نماینده  اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و دفتر مرکزی نماینده مردم در تهران، اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

  رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه به این دانشکده خبر داد.

ایرج صالحی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش مجدانه و مستمر نماینده  اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و دفتر مرکزی نماینده مردم در تهران، اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از محل ردیف‌های ابلاغی وزارت بهداشت تخصیص داده شد.

وی افزود: از این میزان اعتبار که با مکاتبات و پیگیری نماینده شهرستان در مجلس با معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه و تصویب در کمیته تخصیص وزارت بهداشت اخذ شده، اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برای تعمیر، تجهیز و نوسازی تأسیسات بیمارستان حضرت قائم(عج) و ۳۰ میلیارد ریال  برای تکمیل پروژه احداث دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اختصاص خواهد یافت.

صالحی در ادامه با اشاره به طرح گسترش بخش ICU بیمارستان قائم (عج) گفت: در این طرح تعداد تخت‌های این بخش به ۱۱ تخت با یک پزشک متخصص مقیم افزایش خواهد یافت ضمن اینکه در حال حاضر آخرین مراحل طرح توسط پیمانکار در دست انجام قرار دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد همچنین از راه‌اندازی اتاق گازهای طبی بیمارستان قائم (عج ) خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از یکصد کپسول برای هرگونه اتفاق احتمالی در بخش اتاق گازهای طبی بیمارستان تعبیه و وصل شده است.

صالحی در ادامه با درخواست از مردم برای استقبال از تزریق واکسن برای ایمنی جمعی شهرستان گفت: کسانی که واکسن می‌زنند ممکن است کرونا بگیرند اما در این افراد میزان مرگ و بیمار بسیار کم بوده و یا اصلا نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد عوارض جدی در رابطه با واکسیناسیون نداشته‌ایم، تاکید کرد: از زمان شروع واکسیناسیون موردی از فوت کادر درمان در شهرستان اتفاق نیفتاده که این امر نشان از تأثیر گذاری واکسن دارد.

دکتر صالحی با اشاره به تاثیر مثبت واکسیناسیون در روند کاهشی شدن تعداد افراد مسن مبتلا به کرونا در شهرستان بیان کرد:  در بستری‌های اخیر شهرستان میزان افراد مسن درگیر با کرونا به دلیل تزریق واکسن  کاهش دارد و در صورتی که افراد مسن در شهرستان به کرونا مبتلا می‌شوند دیگر بدحال نیستند.

وی اضافه کرد: کنترل مراسمات و عدم اجازه و تشکیل برگزاری هرگونه مراسم با تجمعات بالا آسان‌تر از جمع آوری مراسمات با تجمعات بالا بوده که در صورت این اقدام قطعا پیک پنجم را با تعداد بیماران کمتر پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها