کد خبر : 5210
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

تصویب ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه شمس تبریزی در خوی

تصویب ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه شمس تبریزی در خوی

  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از تصویب ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح مجتمع فرهنگی و تاریخی شمس تبریزی خوی در سال جاری خبر داد. جلیل جباری با اعلام این مطلب اظهار کرد: این اعتبار فعلا تصویب شده و تخصیص پیدا نکرده است و با تخصیص آن اقدامات لازم برای امضای

تصویب ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه شمس تبریزی در خوی

  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از تصویب ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح مجتمع فرهنگی و تاریخی شمس تبریزی خوی در سال جاری خبر داد.

جلیل جباری با اعلام این مطلب اظهار کرد: این اعتبار فعلا تصویب شده و تخصیص پیدا نکرده است و با تخصیص آن اقدامات لازم برای امضای قرارداد با پیمانکار و آغاز عملیات اجرای آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: مجموعه فرهنگی تاریخی شمش تبریزی از جمله طرح‌های مهم دولتی است که دولت مصمم به اجرای آن است.

وی ادامه داد: این طرح در مساحتی بالغ بر سه هزار مترمربع اجرا شده و پیش‌بینی می‌شود پس از اتمام طرح، این مکان به یکی از مکان‌های جذاب برای گردشگران تبدیل شود.

به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی،مجموعه فرهنگی تاریخی شمس تبریزی خوی در سال ۹۷ با حضور علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کلنگ‌زنی شده و این مجموعه شامل فضاهای نمایشگاهی، موزه، آمفی‌تئاتر، کتابخانه، واحدهای پژوهشی، واحدهای خدماتی و رفاهی و محوطه باز فضای سبز و آب‌نما است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها