کد خبر : 5084
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

تظاهرات در محله الشیخ جراح علیه کوچاندن اجباری فلسطینیان

تظاهرات در محله الشیخ جراح علیه کوچاندن اجباری فلسطینیان

صدها تن از شهروندان فلسطینی و اهالی محله الشیخ جراح تظاهراتی را در اعتراض به تلاش‌ها برای بیرون راندن اهالی این محله از منازل خود و تحویل آنها به شهرک‌نشینان برپا کردند و نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت برخی از شرکت کنندگان در این تظاهرات حمله کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از العربی الجدید،

تظاهرات در محله الشیخ جراح علیه کوچاندن اجباری فلسطینیان

صدها تن از شهروندان فلسطینی و اهالی محله الشیخ جراح تظاهراتی را در اعتراض به تلاش‌ها برای بیرون راندن اهالی این محله از منازل خود و تحویل آنها به شهرک‌نشینان برپا کردند و نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت برخی از شرکت کنندگان در این تظاهرات حمله کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از العربی الجدید، این راهپیمایی از مرکز خیابان اصلی محله الشیخ جراح آغاز شد و به سمت صاحبان منازل این محله که به مقابله با شهرک‌نشینان اسرائیلی پرداختند، ادامه یافت.

معترضان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین شعارهایی را در اعتراض به بیرون راندن اهالی این محله سر دادند.

در این راهپیمایی نمایندگان فلسطینی در کنست و شخصیت‌های فلسطینی در داخل اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و نیز فعالان حضور داشتند و نیروهای پلیس رژیم اشغالگر قبل از برگزاری این تظاهرات در محل الشیخ جراح مستقر شده و مانع مشارکت شماری از فلسطینیان در این تظاهرات شدند و نیروهای رژیم اشغالگر به تعدادی از معترضان حمله کردند.

پیشتر کمیته پیگیری عربی در جریان نشست خود با اهالی محله الشیخ جراح خواستار برگزاری تظاهراتی در مقابل دادگاه عالی شهر قدس شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها