کد خبر : 2244
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۲۱

تعطیلی کلیه مشاغل قزوین به جز گروه یک

تعطیلی کلیه مشاغل قزوین به جز گروه یک

 جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا در استان قزوین در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌بریم بنابراین فعالیت کلیه مشاغل به جز مشاغل گروه یک ممنوع است بنابراین فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار ممنوع است و باید نظارت شود تا اطلاع ثانوی

تعطیلی کلیه مشاغل قزوین به جز گروه یک

 جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا در استان قزوین در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌بریم بنابراین فعالیت کلیه مشاغل به جز مشاغل گروه یک ممنوع است بنابراین فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار ممنوع است و باید نظارت شود تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

منوچهر حبیبی  در ستاد مقابله با کرونای استان که ۲۶ تیر در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به افزایش شیوع کرونا در استان قزوین در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌بریم بنابراین فعالیت کلیه مشاغل به جز مشاغل گروه یک ممنوع است لذا فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار ممنوع است و باید نظارت شود تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

وی افزود: با توجه به وضعیت موجود کاهش حضور کارکنان دستگاه‌های دولتی باید در دستور کار قرار بگیرد، با هماهنگی مدیر دستگاه‌ها یک سوم کارکنان باید در محل کار حاضر شوند همچنین در دستگاه‌هایی که فعالیت اساسی و ضروری دارند ۵۰ درصد کارکنان باید حضور پیدا کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین بیان کرد: در هر فضایی که جلسه و همایش برگزار می‌شود باید ظرفیت فضا مورد توجه قرار بگیرد و یک سوم از ظرفیت فضا و با استاندارد تعیین شده وزارت بهداشت برگزار شود، جلسات خاص با رعایت فاصله‌گذاری باید برگزار شود اما برگزاری جلسات غیرضرور ممنوع است.

وی تاکید کرد: تالارهای پذیرایی باید تعطیل شود اگر کسی گزارش دهد که یک تالار در حال فعالیت است، رئیس اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت باید پاسخگو باشند، همچنین فرمانداران باید شهرستان خود را تحت نظارت قرار بدهند اگر گزارشی به ما برسد که در باغ‌ها عروسی برگزار شده است تخلف صورت گرفته است و فرمانداران باید پاسخگو باشند و برخورد جدی با خاطیان صورت بگیرد.

حبیبی یادآور شد: برگزاری عروسی با جمعیت بالا در خانه‌ها نیز ممنوع است و در صورت برگزاری دادستان باید ورود پیدا کند، همچنین جلسات ستاد کرونا و ستاد تنظیم بازار تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و باید به صورت جدی جلسات را برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: رستوران‌ها نیز باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند، کمیته بازرسی و نظارت نیز باید عملکرد دستگاه‌ها را با دقت مورد نظارت قرار دهد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها