کد خبر : 2502
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از عملکرد جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون نهضت

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از عملکرد جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون نهضت

 مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: کیفیت برگزاری آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در حد عالی است. مهین منافی امروز اول مرداد، بعد از اتمام بازدید از روند اجرایی آزمون طی جلسه ای با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان ضمن قدردانی از همکاری جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون افزود:  کیفیت

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از عملکرد جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون نهضت

 مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: کیفیت برگزاری آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در حد عالی است.

مهین منافی امروز اول مرداد، بعد از اتمام بازدید از روند اجرایی آزمون طی جلسه ای با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان ضمن قدردانی از همکاری جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون افزود:  کیفیت برگزاری آزمون هم از لحاظ رعایت پروتکلهای بهداشتی، حفظ ارامش و سایر قوانین در حد عالی بود و این ازمون توسط جهاد دانشگاهی استان به نحو احسن برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه مطمئنا جهاد دانشگاهی برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون زحمات و تلاشها و برنامه ریزی مدونی داشته تا کیفیت و سلامت آزمون حفظ شود، گفت:جهادانشگاهی ظرفیتی منحصربه فرد است و ما به این مجموعه اعتماد کامل داریم.

وی ادامه داد:با تکیه بر پتانسیل ها و توانمندیهای جهاددانشگاهی آزمون با موفقیت در شهرستانهای ارومیه و خوی و میاندواب برگزار شد  چنانچه در سایر شهرستانهای استان نیز چنین ظرفیتهایی باشد برای کاهش تراکم در آزمونهای مختلف از این ظرفیت می توان استفاده کرد.

منافی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی تاکنون در حد شایسته و قابل تقدیر به وظایف خود در حوزه های مختلف علمی، تحقیقاتی، پژوهشی عمل کرده است، خاطر نشان کرد: سالهاست که این نهاد انقلابی با انجام طرحهای شاخص و وزین پژوهشی مورد نیاز کشور و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، دوره های مختلف برای دستگاهها وبا در اختیار قراردادن نتایج تحقیقات خود به ارگانهای مختلف خوش درخشیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: امید است همکاری علمی،پژوهشی آموزش وپرورش با جهاددانشگاهی از طریق تفاهم نامه های مختلف افزایش یابد.

همچنین امین رستم زاده رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: آمادگی طراحی و تعریف طرح های مطالعاتی و دوره های تخصصی آموزشی و کارگاهی بومی بر اساس مولفه های فرهنگی برای معلمان بر مبنای پژوهش های گروه های تخصصی را در استان بعنوان پایلوت و مدل کشوری داریم.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی های واحد آمادگی بسترسازی برای  بازدید کارآفرینانه دانش آموزان و حضور دانش اموزان در دو مرکز منش واحد و کشاورزی هوشمند و نیز مرکز رشد هستیم که می تواند سرآغاز فعالیتهای تخصصی بین نهادی در هر دو مجموعه باشد.

رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به رسالت جهادی و مسئولیت این نهاد در جامعه و جاری شدن تخفیف عام شهریه برای حمایت از تمام شهروندان و خانواده ها  از شروع  ایام کرونایی در سطح استان  خاطر نشان کرد: بر این مبنا و در جهت بهره مندی همه شهروندان از خدمات جهادی و تحقق کیفی حقوق شهروندی تمامی اقشار ضعیف در جامعه از اموزش های تخصصی این واحد به نوبه خود درصدی از فراگیران واجد شرایط نیازمند حمایت از کل مخاطبان این نهاد را بورسیه جهاددانشگاهی واحد آدربایجان عربی خواهد نمود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها