کد خبر : 5146
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

تلاش برای افتتاح چند دانشکده در دانشگاه شهید چمران اهواز تا پایان سال

تلاش برای افتتاح چند دانشکده در دانشگاه شهید چمران اهواز تا پایان سال

  معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال جاری دانشکده علوم ورزشی، دانشکده علوم زمین و دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی به بهره‌برداری برسند. امین‌رضا نقره‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت دانشکده‌های جدید در دست احداث، اظهار کرد: تا هفته

تلاش برای افتتاح چند دانشکده در دانشگاه شهید چمران اهواز تا پایان سال

  معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال جاری دانشکده علوم ورزشی، دانشکده علوم زمین و دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی به بهره‌برداری برسند.

امین‌رضا نقره‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت دانشکده‌های جدید در دست احداث، اظهار کرد: تا هفته دولت قرار است چند پروژه عمرانی افتتاح شود و دو پروژه عمرانی نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین در هفته گذشته دانشکده‌های علوم آب و محیط زیست و علوم تربیتی و روان‌شناسی، یک مجتمع آزمایشگاهی کشاورزی و یک گلخانه و مزرعه تحقیقاتی در دانشکده مهندسی آب و محیط زیست به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به پیشرفت حدود ۷۰ تا ۸۰ درصدی دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی افزود: تمام سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال دانشکده علوم ورزشی، دانشکده علوم زمین و دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی به بهره‌برداری برسند.

معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به افتتاح چند پروژه عمرانی در هفته دولت، بیان کرد: در هفته دولت نیز دانشکده هنر شوشتر، مجتمع آزمایشگاهی شیمی و پتروشیمی، آزمایشگاه مواد پرتوزا و زمین چند منظوره ورزشی در خوابگاه دختران افتتاح خواهند شد.

معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: در دو سال اخیر دانشکده‌های عمران و معماری، دانشکده حقوق و دانشکده‌هایی که ذکر شد، افتتاح شده‌اند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها