کد خبر : 4766
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

توزیع کمک‌های مومنانه توسط هیئت‌های ورزشی در فارس/ آزادی ۳۲ زندانیان غیر عمد

توزیع کمک‌های مومنانه توسط هیئت‌های ورزشی در فارس/ آزادی ۳۲ زندانیان غیر عمد

  مدیر کل ورزش وجوانان فارس گفت: به همت خیران نیک اندیش و کمیته فرهنگی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان فارس ۱۸۰ بسته کمک‌های مومنانه به مناسبت عید غدیر خم بین نیازمندان شیراز توزیع شد. عباس حاجی‌زاده در مراسم کمک‌های مومنانه در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) که با همت خیرین نیک اندیش وکمیته فرهنگی

توزیع کمک‌های مومنانه توسط هیئت‌های ورزشی در فارس/ آزادی ۳۲ زندانیان غیر عمد

  مدیر کل ورزش وجوانان فارس گفت: به همت خیران نیک اندیش و کمیته فرهنگی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان فارس ۱۸۰ بسته کمک‌های مومنانه به مناسبت عید غدیر خم بین نیازمندان شیراز توزیع شد.

عباس حاجی‌زاده در مراسم کمک‌های مومنانه در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) که با همت خیرین نیک اندیش وکمیته فرهنگی هیات جانبازان ومعلولان انجام شد، گفت: جامعه بزرگ ورزش فارس همواره پرچمدار و پیشگام خدمت در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی بوده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، او افزود: عید غدیر فرصتی فراهم شد تا بار دیگر با همت خیرین نیک اندیش وکمیته فرهنگی هیات ورزش‌های جانبازان ومعلولین استان ۱۸۰ بسته کمک‌های مومنانه توزیع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد: این کمک‌های مومنانه از طریق سازمان‌های مردم نهاد هم با شور ونشاط خاصی انجام شد.

حاجی‌زاده ادامه داد: نیک اندیش با توزیع اقلام معیشتی و کمک‌های مومنانه راه و رسم علوی را در جامعه ترویج می‌دهند و جا دارد از همه این عزیزان به‌ویژه هیات جانبازان و معلولان وخیرین عزیز قدردانی کنم.

او به کمک به آزادی ۳۲ زندانیان غیر عمد در استان فارس از طریق جامعه ورزش وبسیج ورزشکاران فارس وهیات‌های ورزشی استان هم اشاره کرد و گفت: منش پهلوانی و تاسی از مولای متقیان روز به روز در بین این جامعه رونق بیشتری می‌گیرد.

حاجی‌زاده ذبح و توزیع گوشت قربانی را از دیگر اقدامات این عزیزان در ایام دهه امامت و ولایت برشمرد و اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت اعضای گروه سازمان‌های مردم نهاد، بسیج ورزشکاران، هیات‌های ورزشی در کنار اداره کل ورزش وجوانان فارس در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در جهت ادامه نهضت تعاون و احسان در این مسیر تلاش‌های چشمگیری داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس هم گفت: غدیر ادامه راه نبوت است وتوزیع کمک‌های مومنانه احیای سنت علویست.

بنابراین گزارش، ۱۱ هزار پرس غذای گرم به همت سمن‌ها و ۱۸۰ بسته کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها