کد خبر : 3663
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

توزیع ۲۸۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح عید تا عید در لرستان

توزیع ۲۸۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح عید تا عید در لرستان

 رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: در قالب طرح عید تا عید، ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف آسیب دیده از کرونا استان توزیع شد. حامد ویسکرمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح عید تا عید تعداد ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف آسیب دیده از کرونا در سطح مناطق کم

توزیع ۲۸۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح عید تا عید در لرستان

 رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: در قالب طرح عید تا عید، ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف آسیب دیده از کرونا استان توزیع شد.

حامد ویسکرمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح عید تا عید تعداد ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف آسیب دیده از کرونا در سطح مناطق کم برخوردار در استان توزیع شد.

وی ادامه داد: اعضای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در لرستان که ۱۰۰۰ گروه هستند در کنار مردم ایستاده‌اند و هرجایی که مشکلی پیش بیاید با تمام وجود در خدمت مردم هستند.

ویسکرمی عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور تاکنون این دویست و هجدهمین رزمایش احسان و همدلی است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در لرستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در قالب ین طرح بالغ‌بر ۲۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و لوازم التحریر مشق احسان بین مردم استان توزیع شده است.

ویسکرمی تصریح کرد: ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن در راستای اجرای طرح ملی مسکن از دیگر برنامه‌های طرح محرومیت‌زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) است که هم‌اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در لرستان افزود: این نهاد برای کمک به اشتغال مناطق روستایی و محروم تاکنون با پرداخت ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها