کد خبر : 3301
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در پلدشت

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در پلدشت

عکس از آرشیو  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: بمناسبت عید قربان و غدیر ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود. سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر همدلی

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در پلدشت
عکس از آرشیو

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: بمناسبت عید قربان و غدیر ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان کرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود.

وی اظهار کرد: امروز نیز به مناسبت عید قربان و غدیر نیز ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال درحال توزیع است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اعتبارات این بسته ها توسط معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) و فرماندهی سپاه شهدا، ناحیه پلدشت و خیرین شهرستان تامین شده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها