کد خبر : 2795
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

توضیحات استاندار قم از آخرین وضعیت واکسیناسیون در قم

توضیحات استاندار قم از آخرین وضعیت واکسیناسیون در قم

 استاندار قم با اشاره به اینکه برای در اولویت قرار گرفتن قشرهای پر خطر نیز  پیگیری هایی انجام شده است، گفت: اگر نیاز به توسعه مراکز  واکسیناسیون وجود دارد بررسی‌ها انجام شود که در منطقه پردیسان و نیروگاه نیز مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شود. بهرام سرمست، استاندار قم، پس از بازدید از مرکز واکسیناسیون در نمایشگاه

توضیحات استاندار قم از آخرین وضعیت واکسیناسیون در قم

 استاندار قم با اشاره به اینکه برای در اولویت قرار گرفتن قشرهای پر خطر نیز  پیگیری هایی انجام شده است، گفت: اگر نیاز به توسعه مراکز  واکسیناسیون وجود دارد بررسی‌ها انجام شود که در منطقه پردیسان و نیروگاه نیز مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شود.

بهرام سرمست، استاندار قم، پس از بازدید از مرکز واکسیناسیون در نمایشگاه بین المللی قم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بر اساس  پیگیری‌ها انجام شده و سند ملی،  واکسیناسیون گروه‌های فاز اول تمام شده و فاز دوم در حال انجام است.
وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد که دکترغدیر و همکاران درخواست کنند  که علاوه بر گروه‌های سنی بالای 60 سال گروه‌های بالای 50 و 55 سال نیز در دستور کار قرار بگیرند.
استاندار قم افزود: نیاز است که صدا و سیما و شورای اطلاع رسانی  تشویق و اطلاع رسانی مردم را در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم بر اساس سهمیه واکسنی که در اختیار استان قم است و لازم است که در اسرع وقت تزریق شود واکسیناسیون انجام شود و مردم نیز به سهولت و بدون تجمع در مراکز واکسیناسون حضور پیدا کنند و بر اساس برنامه زمانبندی واکسینه شوند.
وی با اشاره به اینکه برای در اولویت قرار گرفتن قشرهای پر خطر نیز  پیگیری هایی انجام شده است، بیان کرد: اگر نیاز به توسعه مراکز  واکسیناسیون وجود دارد بررسی‌ها انجام شود که در منطقه پردیسان و نیروگاه نیز مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شود.
سرمست اظهار کرد: نگاه مان نگاه استفاده حداکثری از ظرفیت سند ملی  واکسیناسیون است تا بتوانیم در اولین فرصت با بهره گیری از بیشترین  سهمیه، جامعه هدف بیشتری واکسیناسیون شوند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها