کد خبر : 4108
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۴۴

جرایم سنگین و کسر سهمیه آرد در انتظار گرانفروشان نان در بهارستان

جرایم سنگین و کسر سهمیه آرد در انتظار گرانفروشان نان در بهارستان

بهارستان- فرماندار بهارستان با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان غیر قانونی است گفت: جرایم سنگین و کسر سهمیه آرد در انتظار گرانفروشان نان در بهارستان است. هادی تمهیدی در گفتگو با مهر، در خصوص وضعیت پخت و قیمت نان در بهارستان اظهار داشت: نانوایی‌های بهارستان در زمینه قیمت و عرضه نان که یکی از مهم‌ترین

جرایم سنگین و کسر سهمیه آرد در انتظار گرانفروشان نان در بهارستان

بهارستان- فرماندار بهارستان با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان غیر قانونی است گفت: جرایم سنگین و کسر سهمیه آرد در انتظار گرانفروشان نان در بهارستان است.

هادی تمهیدی در گفتگو با مهر، در خصوص وضعیت پخت و قیمت نان در بهارستان اظهار داشت: نانوایی‌های بهارستان در زمینه قیمت و عرضه نان که یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم است باید تابع مقررات باشند.

تمهیدی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان غیر قانونی است گفت: افزایش قیمت نان در شهرهای گلستان، نسیم شهر و صالحیه کاملاً غیر قانونی می‌باشد.

فرماندار بهارستان افزود: هنوز هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نان به شهرستان ابلاغ نشده و متصدیان نانوایی‌ها به صورت غیر قانونی افزایش قیمت داده اند که این موضوع قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه عنوان داشت: طی جلسه‌ای که با اتاق اصناف و اتحادیه نانوایی داشتیم تاکید شده که اجازه گران فروشی را ندهند و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد و تاکنون بیش از ده‌ها واحد نانوایی که به صورت غیرقانونی افزایش قیمت دادند برخورد قانونی شده و در ادامه نیز ضمن جرایم سنگین آرد این واحدهای نانوایی نیز کسر خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها